Firmy starają się nieustannie podążać za konsumentami, dlatego coraz większą uwagę poświęcają przedstawicielom pokolenia Z jako konsumentom przyszłości i do nich starają się dostosować swoje działania komunikacyjne. Tymczasem, jak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Deloitte, aż 95% polskich gimnazjalistów ma dostęp do smartfonów, podobnie jak do laptopów. Nie oznacza to jednak, że zapanowało przesycenie tymi produktami wśród odbiorców urodzonych po roku 2000.
Premium
Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów
Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!
Wybierz wariant dopasowany do siebie!
Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się
ZARZĄDZANIE I PRZYWÓDZTWO · ZMIANY POKOLENIOWE
·
3 min
Klient jutra wpatruje się w ekran
Premium
· · 3 min
Zostało 91% artykułu.
Materiał dostępny tylko dla subskrybentów
Dołącz do subskrybentów i korzystaj z treści Premium!
Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »