Klienci mają rację nawet wówczas, gdy się mylą” – to zdanie, przytaczane często przez ekspertów od marketingu, szczególnie zyskało na aktualności i znaczeniu w czasach gwałtownego rozwoju Internetu i wzrostu popularności mediów społecznościowych.
Niezadowolenie anonimowego klienta, nawet jeśli niesłuszne, może przysporzyć w dzisiejszych czasach wielu kłopotów każdej firmie. Przez wiele lat przedsiębiorstwa mogły sobie pozwolić na ignorowanie pojedynczych głosów krytyki, a do kryzysów wizerunkowych dochodziło tylko w przypadku poważnych wpadek, nagłośnionych przez dziennikarzy i media masowe. Dziś jednak nawet jeden niepozorny komentarz w mediach społecznościowych może niczym kamyk wywołać lawinę, której skutki będą trudne do odwrócenia.
Sytuacja, w której znajduje się JuicePol, jest szkolnym przykładem na to, jak technologia zmieniła układ sił firma – konsument. Zmiana pochodzenia surowca do produkcji soków jeszcze kilka lat temu prawdopodobnie nie wzbudziłaby większego zainteresowania wśród klientów...