Sytuacja, w jakiej znalazła się przychodnia BalticMed, jest dość powszechna wśród firm zmuszonych do ograniczenia kosztów. Rozstrzygnięcie kwestii, czy dr Brzeziński powinien zdecydować się na przekazanie call center firmie zewnętrznej, nie jest oczywiste i powinno zostać poprzedzone przez dogłębną analizę oczekiwań pacjentów. Placówka przez lata funkcjonowała w komfortowych warunkach praktycznego braku konkurencji, przez co trudno jej było porównywać swój model biznesowy z innymi. Trzeba zatem zastanowić się, ilu pacjentów nie wybrało tańszej konkurencji oraz przede wszystkim – z jakiego powodu. Być może, niektórzy z nich są gotowi zapłacić więcej za całościowe doświadczenie korzystania z przychodni, na które składają się nie tylko usługi medyczne na wysokim poziomie, ale również profesjonalna telefoniczna obsługa pacjenta...
Premium
Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów
Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!
Wybierz wariant dopasowany do siebie!
Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się
STRATEGIA · STRATEGIA KONKURENCYJNA
·
2 min
Marek Grodziński: niektórzy są w stanie zapłacić więcej za całościowe doświadczenie
Premium
· · 2 min
Zostało 76% artykułu.
Materiał dostępny tylko dla subskrybentów
Dołącz do subskrybentów i korzystaj z treści Premium!
Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »