Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Pięć najczęstszych błędów organizatora akcji promocyjnych – praktyka, prawo, podatki

·
Pięć najczęstszych błędów organizatora akcji promocyjnych – praktyka, prawo, podatki

Loterie, konkursy i inne akcje promocyjne to ciekawy sposób na zaangażowanie konsumentów i klientów oraz promowanie marki. Jak organizować takie akcje, aby przebiegały bez zawirowań prawnych, a klienci dobrze się bawili?

Podczas webinarium ICAN Institute i Sodexo eksperci wskazali najczęstsze błędy przy organizacji i rozliczaniu akcji promocyjnych. Patrycja Kowalewska, ekspert ds. obsługi prawnej akcji wsparcia sprzedaży z Sodexo, i Anna Jelińska‑Sabatowska, adwokat senior associate w kancelarii Traple, Konarski, Podrecki i wspólnicy, odpowiedziały na pytania:

  • Czy nowe zmiany w ramach Polskiego Ładu wpływają na organizację akcji promocyjnych?

  • Jakie błędy podatkowo‑prawne najczęściej popełniają organizatorzy akcji promocyjnych?

  • Co to jest przyrzeczenie publiczne?

  • Jakie są rodzaje akcji promocyjnych w świetle prawa?

  • Kiedy możemy mówić o konkursie publicznym?

  • O czym należy pamiętać w regulaminie akcji promocyjnej?

Zapraszamy do obejrzenia materiału: