Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Rosnący wpływ IT na wyniki i rozwój firm

Premium

· · 5 min
Rosnący wpływ IT na wyniki i rozwój firm

Dla współczesnych organizacji, niezależnie od rozmiaru i oferty produktowo‑usługowej, coraz ważniejsze staje się silne zaplecze informatyczne. Najnowszy raport firmy Salesforce, jednego z największych na świecie producentów oprogramowania dla biznesu, pokazuje, jak IT wpływa dziś na rozwój i wyniki firm, jak stymuluje zapotrzebowanie na pewne umiejętności wśród menedżerów i całych organizacji. Wskazuje też na pewne luki kompetencyjne, które wraz z rozwojem technologicznym coraz częściej wymagają wypełnienia.

Raport Salesforce o nazwie „2016 State of IT” sumuje wyniki badań ponad 2200 firm z całego świata. Autorzy opracowania podzielili badane organizacje na trzy grupy: High performers, czyli firmy uzyskujące wyniki biznesowe zdecydowanie powyżej średniej w branży, Moderate performers, organizacje uzyskujące wyniki przeciętne, oraz Under performers, czyli takie, które radzą sobie gorzej niż konkurenci.

Badanie bezspornie wskazuje na rosnące znaczenie technologii informatycznych w biznesie, ale także na różnice w sposobie podchodzenia do technologii informatycznych przez trzy wymienione grupy firm. Różnice te bezpośrednio przekładają się na rezultaty biznesowe. Aż 3⁄4 menedżerów z firm, które wzięły udział w badaniach, planuje w najbliższych latach zwiększać ogólne budżety IT. Przy czym firmy o lepszych wynikach biznesowych częściej (1,4 do 2 razy) od pozostałych planują zwiększanie inwestycji.

Zostało 81% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Edyta Żenczykowska

Dyrektor sprzedaży Salesforce w Polsce, Czechach, Słowacji i krajach bałtyckich.

Polecane artykuły