W dobie kryzysu Grupa NG2, właściciel marki CCC, nie tylko nie odczuwa jego efektów, ale wręcz umacnia pozycję lidera w branży obuwniczej, osiągając udziały w krajowym rynku na poziomie 16%. Wszystko to dzięki modelowi biznesowemu, który umożliwia sprawne zaspokojenie niezagospodarowanych wcześniej potrzeb Polaków.
Premium
Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów
Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!
Wybierz wariant dopasowany do siebie!
Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się
·
2 min
Sukces jest pochodną konsekwencji
Premium
· · 2 min
Zostało 89% artykułu.
Materiał dostępny tylko dla subskrybentów
Dołącz do subskrybentów i korzystaj z treści Premium!
Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »