Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Świadome kształtowanie wizerunku marki - komentarz, case 2

Premium

· · 3 min
Świadome kształtowanie wizerunku marki - komentarz, case 2

Budowanie wizerunku przedsiębiorstwa jako atrakcyjnego miejsca pracy należy obecnie do standardowych działań każdej organizacji. Dlatego firmy koncentrują swój wysiłek nie tylko na obecnych pracownikach, ale również na potencjalnych kandydatach do pracy, czego przykładem jest PZU.

Zostało 91% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Magdalena Bargieł

Dyrektor personalnym w międzynarodowej firmie farmaceutycznej Teva.

Karolina Rymkiewicz

Starszy specjalista ds. marki pracodawcy i młodego talentu, PZU.

Polecane artykuły