Co to znaczy: dobrze żyć?
Odpowiedź na to z pozoru proste pytanie nie jest oczywista: każdy przecież inaczej pojmuje życiowe cele, sukces, styl czy wygodę. Każdy też kładzie nacisk na inne czynniki nierozerwalnie kojarzące się z dobrym życiem. Mogą to być lojalni przyjaciele, kochająca rodzina, dobre jedzenie, elegancja, prestiż czy otaczanie się pięknem. Te same elementy pozwalają nam mówić o życiu jako o sztuce, a co za tym idzie: możemy dążyć do osiągnięcia większego szczęścia i pełniejszej harmonii. Czyż nie to jest właśnie miarą prawdziwego sukcesu?
Ale czy potrafimy podać satysfakcjonującą definicję sukcesu życiowego? Jaką drogę powinniśmy obrać, by go osiągnąć? Czy istnieją cechy wspólne dla osób, którym udaje się utrzymać wysoką jakość życia? Na te i inne pytania starali się odpowiedzieć uczestnicy debaty, która odbyła się podczas koktajlu biznesowo‑inspiracyjnego 16 listopada w Centrum Olimpijskim w Warszawie.
Wieczór rozpoczęło wystąpienie Andrzeja Jacaszka, wydawcy „Harvard Business Review Polska”, który prowadził debatę. Goście usłyszeli też ciekawą prezentację eksperta firmy Wyborowa Pernod Ricard wprowadzającą do świata whisky. To interesujące spotkanie nie doszłoby do skutku, gdyby nie partnerzy: Bank Handlowy, Metropolitan Investment, Hotele SPA Dr Irena Eris, Audi oraz Pernod Ricard.
Warszawski koktajl biznesowo‑inspiracyjny jest pierwszym z serii spotkań poświęconych sztuce życia. Zapraszamy na spotkania w innych polskich miastach oraz do lektury wydania specjalnego „Harvard Business Review Polska”: „Moda na luksus”. Więcej informacji na stronie hbrp.pl/sztukazycia.
Polecamy też obejrzeć krótką relację z wydarzenia.