Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Transformacja cyfrowa i ukierunkowanie na klienta

·
Transformacja cyfrowa i ukierunkowanie na klienta

Na czym polegać będzie „nowa rzeczywistość” z perspektywy firm? Odpowiada Krzysztof Augustynowicz, regionalny dyrektor sprzedaży na region CEE w Salesforce.

Wzorce wskazujące jak będzie wyglądać nowa rzeczywistość (na podstawie badania Salesforce):

  1. Większa koncentracja na pracownikach;

  2. Szybkość i prostota działania jak w start‑upach;

  3. Konieczność zmiany strategii w zakresie technologii cyfrowych;

  4. Dzielenie się doświadczeniem;

  5. Biznes jako platforma wprowadzania zmian.

Jak przeprowadzić transformację cyfrową?

Jest tak wiele opinii czym jest transformacja cyfrowa, że należy przyjrzeć się temu bliżej.

  1. Nastawienie renovate - optymalizowanie przedsiębiorstwa - strategia czysto obronna.

  2. Nastawienie transcend - tworzenie nowych wartości dla klienta - podejście przedsiębiorcze.

  3. Nastawienie envolve - pomost do przejścia z renovate do transcend - postawienie klienta w centrum zainteresowania.

Cztery kierunki transformacji ukierunkowanej na klienta:

  1. Procesy biznesowe ukierunkowane na klienta;

  2. Zespół skupiony na kliencie;

  3. Maksymalne uproszczenie i usprawnienie rozwiązań technologicznych;

  4. Monitorowanie i reagowanie.

Firmy, które najlepiej radzą sobie z transformacją cyfrową, mają jasno postawiony cel, do którego dążą.

Zobacz całe wystąpienie w formie wideo:

Kongres ICAN Management Review „Liderzy Jutra”

Kongres odbył się 27 i 28 października 2020 roku. Niemal 40 ekspertów z Polski i ze świata podczas swoich wystąpień podzielonych na 13 sekcji tematycznych omówiło najnowsze trendy i innowacje, które już dziś decydują o przyszłości biznesu. Wykładom, wywiadom, debatom i prezentacjom przyglądało się ponad 1500 uczestników.

Kolejne materiały poświęcone Kongresowi, w tym relacje z obu dni wydarzenia oraz poszczególne wystąpienia w formie wideo, znaleźć można pod tym linkiem.

Krzysztof Augustynowicz

Regional Sales Director CEE Commercial Business Unit w Salesforce.

Polecane artykuły