Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Znaczenie zdalnego potwierdzania tożsamości w procesach biznesowych

·
Znaczenie zdalnego potwierdzania tożsamości w procesach biznesowych

Usługi zaufania oraz identyfikacji elektronicznej są istotnym elementem transformacji cyfrowej. Firmy decydujące się na wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych czeka wiele wyzwań – jednym z nich jest elektroniczna identyfikacja klienta.

W ostatnich miesiącach nastąpił intensywny rozwój narzędzi ułatwiających proces elektronicznej identyfikacji klientów, a przedsiębiorstwa decydowały się na rozwiązania, które umożliwiły zdalną komunikację z klientami, a nawet zawieranie umów oraz świadczenie usług online, bez konieczności bezpośredniego kontaktu.

KIR, główny dostawca technologii dla sektora bankowego, stworzył uniwersalną i bezpieczną usługę do zdalnego potwierdzania tożsamości, która opiera się na bankowości elektronicznej – mojeID.

Dzięki mojeID:

  • zaoszczędzisz czas;

  • zadbasz o bezpieczeństwo swojej firmy

  • rozwiniesz świadczenie swoich usług online.

Zapraszamy do obejrzenia solidnego, merytorycznego webinarium, podczas którego eksperci wyjaśniają, na czym polega elektroniczna identyfikacja klienta i jak może to wpłynąć na rozwój każdej firmy:

webinarium udział wzięli:

  • Dariusz Bogdański, Kierownik Projektu w Orange Polska

  • Maciej Makuszewski, Dyrektor Strategii w Totalizatorze Sportowym

  • Piotr Tomasik, Dyrektor Biura Sprzedaży Centralnej w KIR

  • Piotr Wichowski, Dyrektor Linii biznesowej usługi identyfikacji w KIR

  • Paweł Wieszała, Dyrektor Departamentu Obsługi Klientów w Aegon