
Piotr Kwiatkowski
Redaktor ICAN Institute.
Kategorie
Sieć świadomych konsumentów
PREMIUM
Sklep internetowy to obecnie niemal obowiązkowe uzupełnienie tradycyjnego biznesu, a coraz częściej także główny kanał sprzedaży dla coraz większej liczby przedsiębiorstw działających w obszarze handlu detalicznego i hurtowego.
Gotowość na e-commerce
PREMIUM
Jak w rekordowo krótkim czasie stworzyć platformę e-commerce, wyznaczyć kierunek rozwoju firmy, budować jej markę w sieci i poza nią?
Doświadczenia z najwyższej półki
Jakie towary luksusowe wybierają Polacy, jak zmienia się postrzeganie luksusu u nas i na świecie?
Omnichannel: ważniejsza odmiana wielokanałowości
PREMIUM
Nie wystarczy sprzedawać wielokanałowo, trzeba skutecznie zintegrować kanały, tak by zapewnić klientowi spójne doświadczenie zakupowe.
Luksus okiem prezesa
PREMIUM
Luksus jest obecnie rozumiany zupełnie inaczej niż niż przed kilkunastu laty.