Marketing i sprzedaż
Dotychczasowe techniki marketingowe i sprzedażowe straciły dawną efektywność. Poznaj i wprowadź nowe rozwiązania, z których korzystają globalni liderzy.
Pokaż więcejWszystko można kupić
Ludzie kupują od kiedy... mogą albo muszą. Dlaczego? Cóż, nie jest zaskoczeniem, że nie potrafimy wytworzyć wszystkiego sami. Podobnie jest z firmami.
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o brandingu, ale boisz się zapytać
Mariusz Przybył, współzałożyciel agencji marketingowej BNA, Andrzej Rozen, Brand Consultant BNA, a także Przemysław Ladra, wiceprezes ds. handlowych marki x-kom podczas rozmowy prowadzonej przez Joannę Koprowską podpowiadali jak za pomocą designu i działań marketingowych sprawić, aby stworzyć spójną identyfikację marki, a także jak przekazać na zewnątrz wartości przyświecające organizacji.
Nieprzewidziane konsekwencje decyzji sprzedażowych. Jak sobie z nimi poradzić?
Nie zawsze wszystko wychodzi tak, jak to sobie zaplanowaliśmy.
Święta 2016. Coraz częściej kupujemy prezenty przez internet
Wszystko wskazuje na to, że w tym roku w okresie przedświątecznym Polacy pobiją kolejny rekord.
Cena realizacji planu sprzedaży
Zbliża się koniec kwartału i spółka Domena znowu robi wszystko, co może, żeby osiągnąć niezwykle ambitne cele sprzedaży.
Moc psychologii w marketingu i sprzedaży
Ciągłe poszerzanie wiedzy na temat psychologii to obowiązek każdego marketera, który chce odnieść sukces w marketingu i sprzedaży. Wszystko dlatego, że jest ona źródłem informacji dotyczących procesów poznawczych, motywacyjnych oraz emocjonalnych, które w mniejszym lub większym stopniu wpływają na decyzje zakupowe klientów.
Urząd Skarbowy w Rybniku – jak znaleźć najważniejsze informacje na temat urzędu?
Urząd Skarbowy w Rybniku to jedna z najważniejszych instytucji państwowych dla mieszkańców miasta i okolic. Urząd zajmuje się sprawami podatkowymi. W tym artykule znajdziesz wszystkie niezbędne informacje, które pomogą Ci w kontaktach z urzędem, zrozumieniu jego funkcjonowania oraz załatwieniu swoich spraw, niezależnie od tego, którego aspektu podatkowego dotyczą. Zobacz, w jaki sposób skontaktować się z urzędem.
Pandemia samotności to szansa na rozwój biznesu
Według danych GUS w naszym kraju żyje już 7,5 miliona singli, co oznacza, że niemal 20% Polaków to osoby – przynajmniej formalnie – samotne. Stanowią ogromną bazę konsumentów, których potrzeby różnią od „tradycyjnych” gospodarstw domowych.
Zmiana, która może uratować handel detaliczny
Coraz częściej mówi się o kryzysie w handlu detalicznym. Dlatego ważniejsze niż kiedykolwiek jest dla punktów sprzedaży doświadczanie znaczeń związanych z produktem, usługą czy marką.
Jak być zwinnym sprzedawcą? Obejrzyj webinarium!
Gdy nikt nie ma czasu sprzedawać, cykl sprzedażowy powinien przebiegać szybciej niż dotychczas.
„Stary” czy „nowy” marketer – którego zatrudniasz?
Jestem przekonany, że jesteśmy świadkami ogromnej przemiany w myśleniu o sprzedaży i marketingu do potencjalnych konsumentów. Stare metody po prostu przestają działać, a nowe… nie zawsze istnieją. Jak żyć? – chciałoby się zapytać.
7 kroków do zwiększenia sprzedaży dzięki LinkedIn
W czym tkwi sprzedażowa moc LinkedIn?
Coaching sprzedażowy – motywacja i skuteczna sprzedaż
Uzyskiwanie imponujących wyników sprzedażowych to jedna z głównych determinant sukcesu finansowego przedsiębiorstwa. Aby cała procedura przynosiła oczekiwane rezultaty, konieczne jest stosowanie wyłącznie najlepszych technik i strategii działania, nieustanne doskonalenie umiejętności handlowców oraz motywowanie pracowników tego działu. Z pomocą w tym zakresie przychodzi sales coaching, który cieszy się rosnącą popularnością
Merytorycznie, czyli jak? Poznaj znaczenie merytoryki
Merytoryczna komunikacja to kluczowa umiejętność w różnych dziedzinach codziennego życia, pozwalająca na efektywne przekazywanie informacji, prezentowanie się z jak najlepszej strony, przekonywanie innych oraz osiąganie zamierzonych celów. Warto się tego nauczyć i konsekwentnie doskonalić.
Od niedoboru do nadmiaru, z dnia na dzień
W ciągu dwóch ostatnich lat chroniczne niedobory praktycznie wszystkiego stały się oczywistością. Braki surowców w fabrykach. Miesięczny czas oczekiwania na zamówione urządzenia czy meble. Jednak w wielu branżach wystarczyło zaledwie kilka miesięcy, by przejść od braku towaru na sprzedaż do braku nabywców.
Siła rekomendacji, którą możesz wykorzystać w biznesie
Silniki rekomendacji. Niewiele o nich wiemy, choć wszyscy się z nimi spotykamy, kiedy Netflix zadziwiająco trafnie proponuje nam kolejny film do obejrzenia, Spotify domyśla się, czego chcielibyśmy jeszcze posłuchać, a Amazon sugeruje dokupienie produktów, które okazują się zaskakująco przydatne.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś – zainwestuj w e-commerce
W marcu Polacy zamierzają częściej kupować produkty spożywcze, leki i artykuły gospodarstwa domowego. Rzadziej planują wydawanie pieniędzy na meble, urządzenia elektroniczne i ubrania, ale jeśli to zrobią, chętniej zdecydują się na zakupy online.
Postrzeganie ceny przez klientów jest równie ważne, co sama cena
Zarządzanie percepcją cen jest dziś umiejętnością o zasadniczym znaczeniu dla firm działających na rynkach konsumenckich.
Wspomaganie sprzedaży poprzez system CRM
Coraz więcej badań pokazuje, że do skutecznego zarządzania procesem sprzedaży niezbędne są odpowiednie narzędzia analityczne.
Tim Ferriss testuje narzędzia tytanów [RECENZJA]
Jaki efekt można uzyskać, jeśli na blisko 800 stronach "upchnie się" wywiady z ponad setką wybitnych osób? Tim Ferriss udowadnia, że w ten sposób da się stworzyć prawdziwą biblię praktycznych inspiracji.