
Joanna Koprowska
Redaktorka „ICAN Management Review” oraz „MIT Sloan Management Review Polska”.
Jacek Hutyra, Orange Polska: „Jedyny rodzaj działalności bez wpływu na klimat to jej brak”
O wpływie firm technologicznych na środowisko i klimat, a także o działaniach Orange Polska podejmowanych w celu redukcji emisji dwutlenku węgla mówi Jacek Hutyra, Climate Officer.
Przemysław Oczyp, KPMG: „Ambitne firmy od dawną dążą do ograniczenia śladu węglowego”
O najnowszych trendach kształtujących działania firm na rzecz zrównoważonego rozwoju i dążenia do neutralności klimatycznej Europy mówi Przemysław Oczyp, ekspert w zakresie ESG i kwestii klimatu reprezentujący KPMG.
Michał Popiołek, mBank: „Coraz więcej źródeł energii będzie zielonych. Taka przyszłość jest nieunikniona”
Jaką rolę w zrównoważonej transformacji odegrają banki? Z jakimi oczekiwaniami z ich strony będą się musiały liczyć firmy chcące pozyskać finansowanie zewnętrzne? Na te pytania oraz kilka innych odpowiada Michał Popiołek z mBanku.
Wyzwania HR w 2022 roku – jak sobie z nimi radzić?
Pandemia wpłynęła na wiele aspektów funkcjonowania biznesu oraz zmusiła nas do przedefiniowania znanych od lat pojęć tj. miejsce pracy, czas pracy, stanowisko pracy czy pracownik. Choć wiele wyzwań z obszaru HR pozostało niezmiennych, zmienił się kontekst w którym działy personalne muszą je realizować.
Zdrowi i szczęśliwi pracownicy – najlepsza recepta na zyskowny biznes
Rośnie dług zdrowotny pracowników, a firmy trawi pandemia wypalenia organizacyjnego, czego konsekwencje mogą ciągnąć się latami. O tym, jak organizacje mogą im przeciwdziałać i stać się strażnikami zdrowia swoich ludzi rozmawialiśmy w studiu ICAN Institute.
Wizjoner, który nie boi się ryzyka
„Gasząc pożar, trzeba mieć też wizję, co będziemy robić, gdy już go ugasimy” – przekonuje Wojciech Pyzik z firmy Arkana zaopatrującej salony kosmetyczne w kosmetyki profesjonalne.
Sekretna moc rytuałów biznesowych. Jak ją wykorzystać, by zintegrować zespół?
Rytuały pozwalają przy małych nakładach czasowych i finansowych uzyskiwać wymierne korzyści biznesowe. Każda firma może na nich skorzystać.
E-marketing bez tajemnic? [RECENZJA]
Każdy marketer powinien zapoznać się z prezentowanymi tutaj wiadomościami.