
Joanna Burdek
Ekspertka neurokomunikacjiTRENER W SZKOLENIACH:
Kliknij w nazwę szkolenia, by dowiedzieć się więcej.
Posiada 17 lat doświadczenia w marketingu. Autorka w magazynach branżowych Marketer+, Nowy Marketing oraz prelegentka na konferencjach (Mobile Trends, EastMedia, SemKRK. Współautorka pierwszej w Polsce książki „Neurocopywriting”, wydawca: Marketer+. Dyplomowana strateżka marki.
Pomaga tworzyć komunikaty, które trafiają prosto do mózgu. Dzięki czemu firmy są łatwiej rozpoznawalne, szybciej wybierane, bardziej atrakcyjne dla klientów. Specjalizuje się w tworzeniu strategii marek i neurokomunikacji. Pracowała z takimi markami jak Continental, Nutella, Zamek Wawel, Multikino, O bag, Fundacja Woman in Technology. Wykładowczyni. Prowadzi zajęcia ze strategii marki oraz autorski fakultet „Neurocopywriting” na Uniwersytecie Papieskim.
Szkoli zespoły marketingu, sprzedaży z neurokomunikacji oraz „digital detox” czyli jak odzyskać mózg (w świecie Internetu) i zwiększyć efektywność w życiu i pracy. Jest autorką strategii marek. Zna się na budowaniu mocnych, wyróżnialnych marek, którym ufają i które wybierają klienci. O jej szkoleniach piszą, że są „na światowym poziomie” i „śmiertelnie konkretne”.
W swojej pracy wykorzystuje wiedzę o mózgu i błędach behawioralnych. Wierzy w to, że marketing powinien przynosić firmie sprzedaż, a nie tylko (dobry) wizerunek.