Grzegorz Esz
Grzegorz Esz był do października 2005 dyrektorem zarządzającym departamentem klientów indywidualnych w banku BPH. Wcześniej związany z Polską Telefonią Cyfrową. Był twórcą telefonii Heyah i przez prawie rok jej szefem.
Kategorie
Walka o klienta: strategie i dylematy
PREMIUM
W ostatecznym rachunku w biznesie liczy się tylko klient. Taka jest logika dojrzałych rynków i w coraz większym stopniu – rynków takich jak polski. Ale jakie konkretnie wyzwania stoją za taką formułą? Każda firma powinna mieć strategie pozyskiwania nowych klientów oraz utrzymywania lojalności i zwiększania zyskowności tych klientów, których już ma.
W poszukiwaniu wygrywającej strategii
PREMIUM
Redakcja HBRP poprosiła wybranych liderów firm działających w Polsce o podzielenie się swoimi doświadczeniami i refleksjami na temat ich strategii biznesowych.