Iwona Jarzębska
Dyrektor departamentu Public Relations Banku Millennium i prezes zarządu Fundacji Banku Millennium.
Szefem CSR powinien być prezes
W jaki sposób koncepcja CSR realizowana jest na gruncie polskim? Jaka jest zależność między sukcesami przedsiębiorstw i ich zaangażowaniem w działalność społeczną? Zapraszamy do przeczytania debaty.
Społeczna odpowiedzialność wpisana w usługi banku
Przykład Banku Millennium pokazuje, w jaki sposób instytucje finansowe mogą projektować usługi, które nie tylko generują zysk, ale przede wszystkim odpowiadają na potrzeby konkretnych grup społecznych.
Iwona Jarzębska: nadszarpnięty wizerunek firmy to zaledwie wierzchołek góry lodowej
Milenialsi, wybierając nowego pracodawcę, zwracają uwagę na jego reputację i odpowiedzialność biznesową.
Biznes mądrze odpowiedzialny [DEBATA]
Co się dziś kryje za społeczną odpowiedzialnością biznesu?
Sztuka zarządzania doświadczeniami klientów: od punktowych inicjatyw po element strategii
Umiejętność zarządzania doświadczeniami klientów to sztuka, która pozwala nie tylko na wyróżnienie firmy, ale i na zdobywanie lojalności klientów. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez redakcję Harvard Business Review Polska wraz z firmą RWE Polska, opanowanie tej sztuki wymaga od firmy przebycia długiej drogi. W jej trakcie firma coraz lepiej poznaje swoich klientów, identyfikuje kluczowe punkty styku z nabywcą i wreszcie czyni z dbałości o jego doznania element strategii i procesów operacyjnych.
Chronić firmę czy pomóc społeczności lokalnej? - komentarz 1
Tomasz Warski, prezes Drewpoleksu, nie może zamykać się na potrzeby lokalnej społeczności. Powinien jednak zrealizować zamówienie od klienta, bo to jest „być albo nie być” jego firmy.