Mark Gottfredson
Partner w biurze Bain & Company w Dallas. Przepracował już ponad 25 lat w branży konsultingowej. W 2005 roku znalazł się na liście 25 najlepszych konsultantów na świecie wg Consulting Magazine.
Kiedy mniej produktów oznacza zwiększenie zysków
Jeden z najbardziej cenionych konsultantów zarządzania na świecie twierdzi, że menedżerowie powinni ograniczyć liczbę produktów zarówno nowych, jak i już istniejących. W wywiadzie podaje, że drastyczne zawężenie oferty wyzwala ogromny potencjał - obniża koszty o 10 do 25% i podnosi przychody o 5 aż do 40%.
Mniej produktów to większe zyski
Mark Gottfredson, dyrektor w biurze doradztwa strategicznego Bain & Company w Dallas, jeden z 25 najlepszych konsultantów na świecie wg Consulting Magazine, mówi o tym, jak ograniczenie oferty produktowej może przełożyć się na wzrost sprzedaży.
Misja – stare, nowe narzędzie motywacji
O sposobach motywowania podwładnych i roli misji w nakreślaniu kierunków codziennych działań z Markiem Gottfredsonem, jednym z najbardziej uznanych konsultantów na świecie, rozmawia Andrzej Łokaj, redaktor HBRP.