Mikołaj Jan Piskorski
Profesor w Harvard Business School. Pełni także funkcję dyrektora zarządzającego w firmie Market Platform Dynamics.
Bezpieczny sposób na szukanie pracy
Użytkownicy takich portali jak Golden- Line czy LinkedIn rejestrują się, aby szukać pracy w sposób pasywny, bez ryzyka narażenia się obecnemu pracodawcy, które towarzyszy aktywnemu aplikowaniu do innych firm.
Skuteczne strategie społecznościowe
Większość firm nie odnosi sukcesów na internetowych platformach społecznościowych. Dzieje się tak dlatego, że ograniczają się one do przeniesienia do sieci swoich strategii cyfrowych. Tymczasem klientów nie interesują reklamy ani możliwość przekazywania opinii zwrotnych. Chcą nawiązywać relacje z ludźmi - nie z przedsiębiorstwami.
Debata: Skuteczny marketing na platformach społecznościowych
Serwisy społecznościowe przyciągają setki milionów internautów, którzy spędzają tam coraz więcej czasu. Wzbudzają tym samym coraz większe zainteresowanie firm i ekspertów od marketingu i sprzedaży dostrzegających tkwiący w nich olbrzymi potencjał. Jednak niewiele firm rzeczywiście wie, jak dotrzeć do potencjalnych klientów w tym środowisku, jak promować produkty i usługi czy wreszcie jak zwiększyć sprzedaż.
Skuteczny marketing na platformach społecznościowych
Niewiele firm rzeczywiście wie, jak dotrzeć do potencjalnych klientów w środowisku serwisów społecznościowych – jak promować produkty i usługi czy wreszcie jak zwiększyć sprzedaż.
Mapa internetu społecznościowego
Na podstawie danych z Trendstream Global Web Index - cyklicznej ankiety przeprowadzanej wśród ponad 50 tysięcy użytkowników platform społecznościowych na 18 rynkach - autorzy stworzyli mapę, która pokazuje, jak ludzie udostępniają w internecie informacje na swój temat. Powstała w ten sposób wizualizacja pokazuje, że świat dzieli się na Wschód i Zachód pod względem aktywności nadawczej internautów.
Zbuduj strategię społecznościową swojej firmy
Mikołaj Jan Piskorski, ekspert w dziedzinie platform społecznościowych i ich wykorzystania przez biznes, opowiada o tym, jak zmienia się rzeczywistość pod wływem MySpace'a, Facebooka czy Twittera i w jaki sposób firmy mogą wykorzystać te przeobrażenia.