Wojciech Pronobis
Były dyrektor zarządzający ds. marketingu Grupy PZU i trener ICAN Institute. Obecnie dyrektor EcoReadyHouse ERH
Kategorie
Lepszy marketing tradycyjny czy cyfrowy
PREMIUM
Czy irlandzki bank wchodzący na rynek polski powinien zainwestować w marketing cyfrowy, czy wciąż wykorzystywać tradycyjne metody?
Wojciech Pronobis: Potrzebna jest chłodna kalkulacja potencjalnych zysków i strat
PREMIUM
W trudnej sytuacji, w jakiej znalazło się kierownictwo biura podróży Arkatour, oferta serwisu zakupów grupowych RabatTon wydaje się szansą na poprawę sprzedaży. Jednak czy na pewno firma powinna zdecydować się na taką współpracę?
Czy potrzebujemy gwiazdy? - KOMENTARZ 2
PREMIUM
Andrzej Milczanowski stoi przed kluczową decyzją dla przyszłości firmy - za jego motto powinno posłużyć sławne powiedzenie marketingowe: „Wyróżnij się lub zgiń”.