Liderzy
Liderzy w biznesie to osoby, które stoją na czele zespołów lub organizacji. To do nich należy podejmowanie kluczowych decyzji, zarządzanie pracą, motywowanie podwładnych, ustalanie celów i dążenie do ich wykonania. Jakie cechy powinien posiadać skuteczny przywódca? Jakie role musi pełnić? I jakie wyzwania stawia przed nim współczesny świat biznesu?
Pokaż więcejGdy rozwija się lider – rozwija się cała organizacja. Poznaj opinię absolwenta o programie ITL Strategic Leadership Academy™!
Przedstawiamy wywiad ze Sławomirem Kubiczkiem, Chief Executive Officer w FRIZO, który opowiedział o programie rozwojowym ICAN Institute z perspektywy uczestnika.
Deborah Ancona: lider to ktoś, kto stoi u steru podczas sztormu
W czasach wysokiej niepewności, której często towarzyszy strach o przyszłość, oczy pracowników zwracają się ku liderom. Oczekują, że staną oni na wysokości zadania i bezpiecznie przeprowadzą ich przez burzę.
LIDERZY JUTRA – oto laureaci drugiej edycji konkursu!
"Liderzy Jutra" to projekt, którego głównym zadaniem jest odnalezienie i wyróżnienie mistrzów i bohaterów polskiego biznesu. Ludzi, którzy już dziś inspirują i pokazują nam, jak prowadzić firmy gotowe na wszystko, co przyniesie niepewna i zmienna przyszłość. Oto laureaci drugiej edycji tego konkursu!
II Kongres ICAN Management Review: Liderzy Jutra - dzień drugi
Drugi kongres Liderzy Jutra organizowany przez ICAN Institute to wydarzenie, podczas którego poznasz kluczowe trendy biznesowe i narzędzia do budowania przewagi rynkowej.
II Kongres ICAN Management Review: Liderzy Jutra
Drugi kongres Liderzy Jutra organizowany przez ICAN Institute to wydarzenie, podczas którego poznasz kluczowe trendy biznesowe i narzędzia do budowania przewagi rynkowej. Kontynuujemy najlepsze tradycje z poprzedniej edycji i przygotowujemy kilka nowości dla uczestników.
Dobry lider kontra zły lider. Czym się charakteryzują?
Coraz więcej firm zaczyna rozliczać swoich menedżerów ze zdolności do zarządzania w niepewnych czasach. Badania dowodzą, że zły szef to jeden z kluczowych powodów odchodzenia fachowców z pracy. Z kolei dobry potrafi sprawić, że jego zespół przenosi góry. Jakie cechy są niezbędne u liderów w "nowej normalności", a które ich dyskwalifikują?
Chcesz być dobrym liderem? Graj w szachy
Przed kilkoma dniami polski arcymistrz Jan-Krzysztof Duda został pierwszym polskim triumfatorem turnieju o Puchar Świata w szachach. Czy świeżo upieczony zdobywca Pucharu byłby dobrym przedsiębiorcą?
Rozpoczął się nabór zgłoszeń do 2. edycji konkursu „Liderzy Jutra”!
ICAN Institute ponownie nagradza liderów firm, które odnoszą sukcesy w swoim branżach, odważnie wytyczając nowe standardy. Zgłoszenia można przesyłać do 6 września w kategoriach: Model biznesowy i Ekspansja zagraniczna.
Nowe kompetencje liderów – najnowszy numer "ICAN Management Review"
W siódmym wydaniu magazynu „ICAN Management Review” stawiamy pytanie, jakie kompetencje liderów stały się dziś niezbędne do skutecznego zarządzania. Odpowiadamy na nie poprzez najnowsze, autorskie badania polskiego rynku oraz starannie wybrane teksty najlepszych ekspertów i praktyków biznesu.
Skalowanie biznesu
Jak Liderzy Jutra przełamują bariery rozwoju dzięki udanym strategiom?
Przywództwo w Nowej Normalności 2.0+
Jak pandemia i kryzys gospodarczy wpływają na działania i zachowania liderów?
Znamy Liderów Jutra! Oto nagrodzeni w konkursie ICAN Institute i ICAN Management Review
Poznaliśmy nagrodzonych w konkursie Liderzy Jutra. . Liderzy Jutra to wyróżnienie dla tych, którzy przez śmiałe decyzje i konsekwencje w działaniu zmieniają rzeczywistość rynkową wytyczając nowe kierunki w rozwoju branż i sektorów
LIDERZY JUTRA – Kongres ICAN Management Review – RELACJA dzień I
Bądź tam, gdzie powstaje przyszłość biznesu! Przeczytaj relację z Kongresu ICAN Management Review i przekonaj się, co tak naprawdę liczy się w dobie nowej normalności! Poznaj najnowsze trendy i innowacje, które już dziś decydują o przyszłości biznesu.
Postawcie na wartości! Pierwsze spotkanie Rady Programowej ICAN Management Review
Rada Programowa ICAN Management Review to ciało złożone z najwybitniejszych, doświadczonych praktyków polskiego biznesu, reprezentujących czołowe firmy i instytucje działające na terenie naszego kraju. Jej celem jest inspirowanie, doradzanie i wyznaczanie merytorycznych ram inicjatywom realizowanym przez redakcję ICAN Management Review oraz ICAN Institute.
Międzypokoleniowa wymiana doświadczeń motorem innowacji
O tym jak międzypokoleniowa wymiana doświadczeń pomaga w zarządzaniu kryzysowym opowiada Marcin Małkowski, prezes zarządu spółki Małkowski‑Martech.
Rasmus Hougaard: Neuroprzywództwo w biznesie i zarządzaniu
Neuroprzywództwo to rozumienie tego, w jaki sposób działają nasze mózgi, i wykorzystywanie tej wiedzy w kierowaniu zespołem.
CEO prognozują nową przyszłość
Wyjście z pandemii nie będzie oznaczało powrotu do normalności – twierdzą prezesi globalnych spółek. Widzą natomiast szansę na określenie nowej, w której kluczowe znaczenie będą miały takie czynniki jak ochrona środowiska, działalność społeczna oraz ład korporacyjny.
Nasze plany zostały zburzone w ciągu chwili, musieliśmy się przestawić na zupełnie inne tory
„Zamroziliśmy wiele obiecujących projektów i zupełnie zmieniliśmy naszą działalność” – mówi Andrzej Burgs, prezes zarządu Sygnis New Technologies. Wszyscy jego pracownicy przychodzili solidarnie do pracy, by drukować przyłbice i inny sprzęt laboratoryjny. Wkrótce uruchomią masową produkcję wymazówek do badań diagnostycznych, którymi chcą zadbać o bezpieczeństwo epidemiczne Polski.
Gram va banque, bo kryzys nie lubi półśrodków
„Wystarczy słuchać klientów, by znaleźć nowy pomysł na biznes” – przekonuje Victoria Iwanowska, która w dwa dni zmieniła model biznesowy swojej firmy. Jej pracownicy zamiast sprzedawać wycieczki i organizować eventy zaczęli zarządzać platformą edukacyjną.
Małgorzata Bieniaszewska: Dzisiaj silny znaczy zwinny. Teraz jest najlepszy czas na działanie
„Niektórzy mówią, że kryzys spowolnił ich działanie. W mojej firmie jest dokładnie na odwrót. Pracujemy ze zdwojoną siłą” – mówi Małgorzata Bieniaszewska z MB Pneumatyki. Za wszelką cenę chroni miejsca pracy, dywersyfikując klientów, branże, produkty.