Ocena Wyników
Jak wykonać obowiązek informacyjny z korzyścią dla firmy
Dane finansowe organizacji biznesowej pokazują przeszłość, a informacje niefinansowe pomagają zrozumieć jej przyszłość: strategię, obszary ryzyka niefinansowego i wartości, którymi się kieruje.
Paweł Kamiński: zrób porządki w procesach
By mierzyć skuteczność przedsiębiorstwa, najpierw zrozum swój główny proces biznesowy. Oto, jak go opisać.
Krzysztof Witkowski: wróć do fundamentów
Cofnij się o krok i zbuduj zespół menedżerów podzielających wizję firmy.
Pytają nas o jakieś mierniki. Ratunku!
Sharkbit, polski producent gier komputerowych, stanął przed szansą pozyskania ważnego zagranicznego inwestora. Jednak menedżerowie firmy zdali sobie sprawę, że nie tylko nie mają jasnej strategii rozwoju biznesu, ale na dodatek nie potrafią mierzyć efektywności swojej firmy.
Ekstraklasa biznesu i sportu
Efektywność sportową i biznesową drużyn Ekstraklasy zbadali autorzy raportu Ekstraklasa Piłkarskiego Biznesu 2015.
Analitycy nie doceniają naszej firmy. Zróbmy coś!
Przed planowanym debiutem giełdowym firma chemiczna została wyceniona przez analityków znacznie poniżej oczekiwań obecnych akcjonariuszy. Zarząd szuka sposobu na szybkie zwiększenie wartości przedsiębiorstwa.
Podróż za trzy uśmiechy
Podobno bardziej od pana Boga, zarząd firmy obawia się rady nadzorczej i spadku wartości akcji. Tak mówią. Narzucane przez inwestorów stopy zwrotu z inwestycji, potrafią stawiać śmiałe wyzwania przed firmą. Jak je podejmować? Kto powinien? Czy warto?