Hej, fajnie, że wpadłeś do nas!
Wydarzenie już się odbyło, ale szykujemy nową edycję. Sprawdź, co przygotowaliśmy!
konferencja
Trendy HR
Reskilling, różnorodność pokoleń i nowe wyzwania
Konferencja Trendy HR już za nami!
Sprawdź jakie wydarzenia organizujemy w najbliższym czasie
Sprawdzam
Czas na kompetencje przyszłości
Odpowiadasz za rozwój pracowników? Zarządzasz wielopokoleniowym lub wielokulturowym zespołem? W takim razie nie może Cię zabraknąć na naszej konferencji poświęconej nowym trendom HR, transformacji pracy i reskillingowi. To wydarzenie dla liderów kierujących zespołami i specjalistów HR, którzy szukają praktycznych rozwiązań w zakresie rozwoju pracowników, komunikacji i zmiany pokoleniowej.
Zobacz, dlaczego warto być z nami tego dnia!
- Zdobędziesz wskazówki od ekspertów, które pomogą Ci poradzić sobie z wyzwaniem różnorodności w firmie.
- Zyskasz nowe, ciekawe pomysły na zarządzanie zespołem, komunikację oraz rozwój własny i pracowników.
- Poznasz wartościowe osoby ze świata biznesu i poszerzysz swoją sieć kontaktów (networking).
Czego się dowiesz?
Poznaj najważniejsze zagadnienia, które poruszymy na konferencji. Nie zapomnij sprawdzić agendy wydarzenia dla szczegółowych informacji.
Dlaczego warto wziąć udział w konferencji?
Do wydarzenia możesz dołączyć za darmo lub wybierając płatny pakiet z dodatkowymi korzyściami. Sprawdź, co przygotowaliśmy.
Networking z liderami
Na konferencji spotkasz wiele ciekawych osób związanych z biznesem i doświadczonych ekspertów. Wymień się wiedzą i kontaktami.
Nagrania z konferencji
Wracaj do wiedzy z wydarzenia i wystąpień ekspertów kiedy tylko chcesz. Po konferencji prześlemy Ci nagrania.
Magazyn pełen inspiracji
Otrzymasz roczną subskrypcję „MIT Sloan Management Review Polska”, magazynu najlepszej uczelni na świecie (pakiet GOLD).
Rozpoznawalny certyfikat
Uzyskasz certyfikat uczestnictwa w konferencji potwierdzający nabycie aktualnej wiedzy i narzędzi.
Dla kogo jest konferencja
Nie jesteś pewien, czy to wydarzenie dla Ciebie? Zobacz, kogo spotkasz na konferencji!
Liderzy i menedżerowie
Osoby na stanowiskach kierowniczych, które chcą wiedzieć, jak skutecznie zarządzać zespołem składającym się z przedstawicieli różnych pokoleń i kultur oraz dobrze komunikować się mimo różnic.
Specjaliści i dyrektorzy HR
Osoby odpowiedzialne za pozyskiwanie i rozwój pracowników oraz tworzenie środowiska pracy przyjaznemu D&I, które chcą wiedzieć, jak projektować satysfakcjonujące ścieżki rozwoju i jakie kompetencje rozwijać z korzyścią dla firmy i pracowników.
Gdzie się spotkamy
Konferencja odbędzie się w warszawskim Centrum Nowych Technologii przy ulicy Kruczej. To świetnie skomunikowana lokalizacja w samym w centrum miasta. Zarezerwuj czas na spotkanie na żywo z ekspertami i ciekawymi ludźmi. Skuś się na miłą odmiana od zwykłego dnia w biurze!
Poznaj naszych ekspertów
Dr Witold Jankowski
Prezes ICAN InstituteWykładowca i praktyk biznesowy, jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Jest założycielem i prezesem ICAN Institute oraz współtwórcą magazynów „MIT Sloan Management Review Poslska” oraz „ICAN Management Review”. Jako propagator szerzenia wiedzy i ciągłego rozwoju zainicjował wiele przełomowych dla polskiego biznesu spotkań ze światowymi autorytetami z obszarów przywództwa (m.in. Marshall Goldsmith, Dave Ulrich, Heike Bruch, Daniel L. Shapiro), sprzedaży (m.in. Neil Rackham, Andy Zoltners, Jeffrey Gitomer) i innowacji (m.in. Andrew McAfee, Hal Gregersen, Alex Osterwalder). Współpracuje z najlepszymi ośrodkami badawczymi i szkoleniowymi na świecie. Jest zwolennikiem koncepcji evidence-based management – zarządzania, które bazuje wyłącznie na sprawdzonych, popartych badaniami praktykach menedżerskich. W latach 1992-2000 wykładał w programach MBA w szkołach biznesu w Kanadzie, a od ponad 20 lat prowadzi programy rozwojowe dla top menedżerów w Polsce (ManagementTM, Strategic Leadership AcademyTM, Personal Leadership AcademyTM). Jest twórcą linii programów zwiększania sprzedaży ICAN Total SellingTM. Współpracował z wieloma firmami jako konsultant i trener (m.in. (m.in. Astra-Zeneca, BNP Paribas, Benefit Systems, Continental, CITI Bank, BSH, Goodyear, ING, Generali, Gaspol, SAP, Shell, Tauron Polska Energia, Veolia Poland, Viessmann). Studiował zarządzanie i ekonomię w Kanadzie i Stanach Zjednoczonych. Ukończył również programy executive education w obszarze sprzedaży w Kellogg School of Management (Accelerating Sales Force Performance oraz High-Impact Sales Strategy).
Katarzyna Konieczna
Senior HR Audytor programu Top Employers InstituteSenior HR Audytor programu Top Employers Institute, konsultant HR, trener biznesu, coach i menedżer z ponad 20-letnim stażem pracy. Współpracuje zarówno z organizacjami krajowymi, jak i międzynarodowymi korporacjami. Ekspert globalnych trendów i rozwiązań HR. Autorka licznych artykułów z zakresu HR, publikowanych na łamach Dziennika Gazety Prawnej, Rzeczypospolitej, Forbes, Newsweek, Business Insider, Zwierciadło, Wysokie Obcasy, Twój Styl, Puls Biznesu, Vogue, Gazeta Wyborcza, Pani. W pracy inspirują ją ludzie, zmiany i wyzwania. Swoje relacje biznesowe z Klientami buduje w oparciu o wiarygodność, szacunek i zaufanie.
Rafał Jastrzębski
Head of E-Learning, ICAN InstituteMenedżer ds. produktów edukacyjnych z ponad 20-letnim doświadczeniem. Wydawca bestsellerowych kursów typu blended learning do nauki języka angielskiego w międzynarodowych wydawnictwach Pearson i Macmillan. W ICAN Institute pełni funkcję Head of e-Learning i zajmuje się rozwojem rozwiązań cyfrowych. Z wykształcenia lingwista.
Piotr Stohnij
Ekspert w zakresie nowego marketingu i różnorodności pokoleniowejProwadzi badania, doradza, szkoli oraz zarządza działaniami firm swoich klientów w zakresie nowego marketingu i zmian pokoleniowych w biznesie. Zrealizował wiele projektów strategicznych dla organizacji z kilkunastu branż, w tym dla tak wymagających jak spożywcza, środków ochrony indywidualnej, zdrowia, wydawnicza czy budowlana. Spędził również kilka tysięcy godzin, prowadząc warsztaty dla menedżerów najwyższego szczebla. Pełnił funkcję redaktora internetowej odsłony „Harvard Business Review Polska” oraz prezesa stowarzyszenia HR Generation Next. Przez kilka lat prowadził także własną agencję obsługującą firmy w obszarze mediów społecznościowych. Napisał też „Koniec alfabetu”, pierwszą polską książkę poświęconą zmianie pokoleniowej w biznesie. Od ponad dekady współpracuje z ICAN Institute.
Piotr Szostak
Dyrektor Zarządzający ds. Strategii i Rozwoju Produktu w Benefit SystemsOdpowiada za strategię i rozwój produktów w obszarze Wellbeing, tj. MultiLife i MultiSport w Benefit Systems. Praktyk z ponad 25-letnim doświadczeniem w tworzeniu i zarządzaniu produktami cyfrowymi oraz firmami technologicznymi. Posiada szeroką wiedzę w obszarze digitalu, rozwoju produktu, wizji i strategii. Karierę rozpoczął w wiodącym europejskim portalu pracy online. W kolejnych latach pracował w firmach tworzących oprogramowanie, w których odpowiadał za uruchomienie i zarządzanie produktami cyfrowymi oraz kierowanie procesem przejścia od usługowego do produktowego. Współtworzył pierwszy w Polsce w pełni interaktywny kanał muzyczny 4fun.tv. Produkt ten był wielokrotnie nagradzany za innowacyjność oraz społeczny model angażowania widzów. W ostatnich latach pracował na stanowiskach zarządzania produktem w firmach takich jak Tivo, Miinto Group oraz MyCointainer, gdzie był odpowiedzialny za uruchomienie i skalowanie produktów cyfrowych.
Magdalena Dasiewicz
Head of People & Operations, PerformanteAbsolwentka Psychologii na Uniwersytecie SWPS z kilkunastoletnim doświadczeniem w szeroko pojętym HR, w tym w pozyskiwaniu talentów zarówno po stronie biznesu, jak i w domenie wsparcia wewnętrznego. Pracowała przy procesach rekrutacyjnych firm takich jak Apple, T-Mobile, Technicolor czy Citi. Obecnie w Performante działa na styku biznesu i back office, gdzie odpowiada za obszary People & Culture oraz Operations. Współautorka narzędzia EB Radar. Jej głównym celem jest tworzenie środowiska pracy stawiającego w centrum doświadczenia pracowników, z przełożeniem na realizację celów strategicznych i sukces firmy oraz klientów.
Stanisław Kazior
Head of Creative, PerformanteOd 2012 roku tworzy i rozwija zespoły kreatywne kształtując je, wyszukując talenty i wspierając w rozwoju. Dotychczas miał przyjemność nadzorować projekty dla takich marek jak: Danone, Nationale-Nederlanden, T-mobile, Polpharma, Alcon, LOTOS Paliwa, Wolters Kluwer, Viasat, AMC i innych. Angażuje się w budowanie strategii komunikacji, tworzenie koncepcji kreatywnych oraz obsługę klienta. Do Performante dołączył we wrześniu 2022 roku. Zarządzając zespołem Kreacji, dba o jakość, estetykę i wartość biznesową projektów na codzień pracując z account managerami, designerami, copywriterami, developerami, specjalistami od mediów społecznościowych i płatnej promocji.
Łukasz Polikowski
Ambasador w PLESO THERAPYAbsolwent psychologii na warszawskiej SWPS. W ramach firm Workplace Solutions i Cushman & Wakefield zajmował się badaniami i projektowaniem środowiska pracy dla dużych organizacji w Polsce, Finlandii i Szwecji. Wśród najważniejszych klientów znalazły się takie firmy jak: AXA, Generali, Credit Agricole, KPMG, Deloitte, Grant Thornton, Hochland, Ferrero, Fortum, Frontex. W latach 2012-2020 uczestniczył w projektach dla ponad 100 firm. Prowadzi największy w Polsce kanał na YouTube o psychologii - Człowiek Absurdalny, gdzie zgromadził ponad 300 tys. subskrybujących. W latach 2020-2022 wykładał psychologię biznesu na warszawskiej UTH. Od 2023 roku współpracuje z pleso therapy w roli ambasadora. Główną tematyką jego publikacji jest promocja świadomości i dbania o zdrowie psychiczne.
Poznaj prowadzącą wydarzenie
Joanna Koprowska
redaktorka "MIT Sloan Management Review Polska"Dziennikarka, redaktorka, copywriterka, doradczyni ds. storytellingu biznesowego i komunikacji. Od ponad pięciu lat związana z ICAN Institute, twórcą polskiej edycji Harvard Business Review, MIT Sloan Management Review oraz ICAN Management Review. Zwolenniczka pisania w przystępny, obrazowy sposób nawet o rzeczach trudnych i skomplikowanych. Specjalizuje się w tworzeniu treści o tematyce biznesowej i lifestyle’owej, copywritingu oraz doradztwie komunikacyjnym.
Agenda
redaktorka "MIT Sloan Management Review Polska"
- Jak zmiany demograficzne, kulturowe i społeczne wpływają na konieczność „demokratyzacji” strategii rozwoju pracowników.
- Dlaczego koncentracja na tzw. „talentach” nie wystarcza i może być wręcz kontrproduktywna?
- Ścieżka kariery dla każdego pracownika: co oznacza w praktyce i jak wiąże się z reskillingiem i transformacją cyfrową pracy.
- Badanie MIT: jak to robią liderzy – czynniki sukcesu i najlepsze praktyki.
- Jak zmienia się rola HR w nowym podejściu do rozwoju pracowników: zakres i wyzwania.
- Transformer CLO (Chief Learning Officer): nowa funkcja i nowe zadania dla HR.
- Kulturowy i transformacyjny wymiar Transformer CLO (Chief Learning Officer).
Dyrektor Zarządzający ds. Strategii i Rozwoju Produktu, Benefit Systems
- Powiększająca się luka kompetencyjna i związana z nią konieczność podnoszenia kwalifikacji pracowników (upskilling), przekwalifikowania się (reskilling) i rozwoju kompetencji jutra
- Definicja kultury uczenia się, jej wpływ na wydajność pracy oraz zaangażowanie i retencję pracowników · Charakterystyka organizacji uczących się (m.in. uczenie się na błędach, kultura feedbacku, orientacja na współpracę, podejmowanie ryzyka, eksperymentowanie)
- Praktyczne działania wspierające budowanie kultury uczenia się
- Dostępne formy nauki i związane z nimi korzyści i wyzwania (nauka synchroniczna i asynchroniczna, rola motywacji i personalizacji, koncepcje „agile learning” i „Universal Design for Learning”)
- Partnerstwo strategiczne między HR a biznesem w rzeczywistości niepewności i ciągłych zmian
- Rola pracowników w budowaniu silnej, dostosowującej się organizacji i jej marki
- Wyzwania w zarządzaniu kulturą organizacji w kontekście oczekiwań pracowników i liderów
- Istotność syntezy danych z różnych źródeł i kontekstu tych danych w podejmowania trafnych decyzji
- Wielość i kompleksowość obszarów potrzebujących zaangażowania i wsparcia ekspertów HR
- Spójność między działaniami w obszarach HR, EB, komunikacji, marketingu i przywództwa kluczem do autentyczności marki i doświadczeń pracowników oraz kandydatów
- Narzędzia pozwalające na systemowe i ustrukturyzowane zarządzanie organizacją z perspektywy People&Culture
Skuteczny employer branding: nowe spojrzenie na budowanie wizerunku pracodawcy, który działa na talenty
Moderator: Joanna Koprowska, redaktorka "MIT Sloan Management Review Polska"
Katarzyna Konieczna, Senior HR Audytor programu Top Employers Institute
Magdalena Dasiewicz, Head of People & Operations, Performante
Łukasz Polikowski, Ambasador w PLESO THERAPY
- Zjawisko pokoleniowej wieży Babel – jak zmiany demograficzne wpływają na obecnych oraz potencjalnych członków zespołów.
- Portret czterech generacji – jakie są ich postawy i co wnoszą do zespołów osoby z poszczególnych pokoleń.
- Porozumienie ponad różnicami – jak znaleźć wspólny mianownik dla członków zespołu i efektywnie się komunikować.
- Świat nowej generacji – w jakim kierunku zmierzają zmiany pokoleniowe i co zrobić, aby się z nimi zmierzyć.
- Zwrot z inwestycji w różnorodność i inkluzywność.
Nawiąż z nami współpracę
Chcesz zostać partnerem wydarzenia i zaangażować się w jego organizację?
Skontaktuj się z nami: