Hej, fajnie, że wpadłeś do nas!
Wydarzenie już się odbyło. Sprawdź co organizujemy w najbliższym czasie!
Trendy HR
Organizacja gotowa na przyszłość - kompetencje jutra, AI i doświadczenia pracowników
godz. 9.00
ul. Komitetu Obrony Robotników 24, Warszawa
Wydarzenie dla HR, na którym nie może Cię zabraknąć
Studium przypadku, mnóstwo wskazówek i rekomendacji działań od doświadczonych praktyków. Tak zapowiada się kolejna edycja konferencji Trendy HR! Porozmawiamy o sztucznej inteligencji i jej zastosowaniu w rozwoju pracowników (ufać AI, a może nie?), transformacji kultury organizacyjnej, a także o tworzeniu organizacji gotowej na przyszłość dzięki kompetencjom i zaangażowaniu kadry. Szukasz odpowiedzi na pytania, jak projektować ścieżki rozwoju dla pracowników albo jakie kompetencje okażą się niesamowicie przydatne w najbliższej przyszłości?
Zarezerwuj czas 18 czerwca i spotkaj się z nami na konferencji Trendy HR!
Czego się dowiesz?
Eksperci poruszą tematy związane z narzędziami AI w rozwoju pracowników i kompetencjami przyszłości. To nie wszystko! Sprawdź agendę, żeby zobaczyć wszystkie wystąpienia.
- Future Ready Organization: czym jest i jakie ma implikacje dla strategii HR
- Jak budować zaangażowanie w zespole – studium przypadku Tradedoubler
- Jak definiować kompetencje pracowników w perspektywie podziału pracy między AI a człowieka
- Dlaczego HR musi tworzyć ścieżki rozwoju dla każdego pracownika: wyzwania i narzędzia
- Jak wdrażać programy zwiększające innowacyjność i zaangażowanie? Rola lidera w transformacji
- Śmierć modelu „samoobsługi” w rozwoju kadry: balans między podnoszeniem kompetencji niezbędnych firmie a indywidualizacją ścieżek rozwoju
- Jak budować strategie zarządzania zdrowiem psychicznym pracowników
Co zyskujesz, biorąc udział w konferencji Trendy HR
Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy i dlaczego warto dołączyć do uczestników!
Networking z liderami
Bierzesz udział w networkingu, nawiązujesz nowe kontakty i wymieniasz się inspiracjami.
Specjalny warsztat
Przetestujesz się podczas warsztatu strategicznego z Jackiem Gwoździem Transformacja kultury organizacyjnej".
Nagrania z konferencji
Otrzymujesz dostęp do nagrania konferencji i materiałów. Wracaj do wiedzy z wydarzenia, kiedy chcesz!
Magazyn pełen inspiracji
Otrzymasz roczną subskrypcję „MIT Sloan Management Review Polska” (pakiet SILVER). Codziennie duża dawka wiedzy!
Rozpoznawalny certyfikat
Uzyskujesz prestiżowy certyfikat uczestnictwa w konferencji potwierdzający zdobycie aktualnej wiedzy.
Dla kogo jest wydarzenie
Udział w konferencji polecamy szczególnie działom HR oraz liderom zespołów.
Dołącz do nas, jeśli:
- Chcesz wiedzieć, jak sztuczna inteligencja może wesprzeć Cię w podnoszeniu kwalifikacji pracowników i przeprowadzaniu projektów rozwojowych.
- Zależy Ci na podniesieniu zaangażowania i motywacji w organizacji tak, by sprawnie realizować projekty i osiągać wyznaczone cele.
- Szukasz pomysłów na tworzenie ścieżek rozwoju dla pracowników odpowiadające na potrzeby firmy i indywidualne cele zatrudnionej kadry.
- Myślisz o poprawie employer brandingu i stworzeniu miejsca pracy, które umożliwia osiąganie pełni potencjału i wysokość efektywność.
Gdzie się spotkamy?
Wydarzenie Trendy HR odbędzie się w Warszawie w Hotel Airport Okęcie przy ul. Komitetu Obrony Robotników 24. Gustownie zaaranżowana przestrzeń sprzyja wymianie doświadczeń i nawiązywaniu znajomości, a także pozwala odprężyć się i skupić się na wystąpieniach w pełnym komforcie. Do zobaczenia na konferencji!
Jacy eksperci wystąpią na wydarzeniu
Krzysztof Pająk
Research Scientist w eTutorZ wykształcenia inżynier informatyk, odkąd zaczął przygodę z technologią zafascynowany problemami optymalizacyjnymi. Karierę zawodową rozpoczął od współtworzenia dużych systemów m.in. dla branży logistycznej, gdzie rozwijał umiejętności programistyczne i projektowania systemów. Gdy pojawiła się okazja dołączył do dynamicznego zespołu eTutora, gdzie stał specjalistą od rozwijania i wdrażania modeli językowych, i innych rozwiązań sztucznej inteligencji. Jego praca zaowocowała zarówno w rozwoju produktów eTutora jak i w formie publikacji naukowych. Prywatnie zapalony biegacz i tata 2 letniego Kuby, którego naturalna inteligencja jest jego największym życiowym odkryciem.
Piotr Kubisz
Product Manager / Solution Architect SD Worx SAP SolutionsSpecjalizuję się w projektowaniu i programowaniu złożonego oprogramowania o architekturze opartej na usługach SAP BTP, w tym integracji z systemami SAP HCM, SAP S/4 HANA i SAP SuccessFactors. Jego specjalizacje biznesowe to: - elektroniczny obieg dokumentów z podpisem elektronicznym (zgodny z eIDAS) - samoobsługa dla pracowników i menedżerów - wnioski o zmiany personalne - integracja z oprogramowaniem SAP, dostawcami e-podpisu i innymi systemami w celu stworzenia kompleksowych rozwiązań HR dla klientów.
Dr Witold Jankowski
Prezes ICAN InstituteJeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Twórca i redaktor naczelny polskiej edycji Harvard Business Review (2003-2020) oraz MIT Sloan Management Review (2019). Inicjator przełomowych dla polskiego biznesu spotkań ze światowymi autorytetami zarządzania z obszarów przywództwa i kształtowania kultury organizacyjnej.
Wykładał w programach MBA w szkołach biznesu w Kanadzie. Prowadzi programy rozwojowe dla top menedżerów w Polsce (Management™, Strategic Leadership Academy™, Personal Leadership Academy™). Jako trener i konsultant współpracował m.in. z AstraZeneca, BNP Paribas, Continental, CITI Bank, Goodyear, ING, Shell oraz Viessmann.
Janusz Prendota
CEO ICAS PolandDoświadczony lider biznesowy z ponad 30-letnim stażem. Od 2010 roku skoncentrowany na Programie Wsparcia Pracowników (EAP). Współtworzy rozwiązania przynoszące realne korzyści zarówno pracownikom, jak i organizacjom. Jako CEO ICAS Poland odpowiada za ponad 300 wdrożeń EAP, co czyni go cennym prelegentem na konferencjach dla dyrektorów HR, poszukujących praktycznych i skutecznych strategii wsparcia.
Jarosław Chybicki
Dyrektor Grupowe EAP w ICAS PolandZ wykształcenia psycholog. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, paryskiej Sorbony oraz wielu kursów prowadzonych w USA, Niemczech i Rosji. Certyfikowany instruktor Mindfulness. Autoryzowany użytkownik Leadership Developmental Framework we współpracy z Harthill z Anglii. Certyfikowany coach Focus Energy Balance Indicator. Wykładowca studiów podyplomowych na wielu uczelniach. Autor książek: „Focus. Trening Mindfulness”, „Uważna fotografia”, „Medytacja dla młodych odkrywców”.
Joanna Kolasa
HR consultancy manager / strategic relationship manager w Randstadjest managerem zespołu HR Consultancy w Randstad Polska, w ramach krótego zajmuje się doradztwem dla klientów. odpowiada za doradztwo w obszarze procesów i projektów hr, takich jak: audyt i odpowiednie ułozeniu procesów hr'owych, EB, obszarach rozwoju, rewardu oraz outplacementu. Od prawie 20 jest związana z hr’em. Ma doświadczenie zarówno od strony biznesowej, tzw. dostawcy rozwiązań hr’owych jak również wewnetrznego hr’u.
Łukasz Potrzebka
Head of Solutions w IT-Dev Sp. z o.o.Od ponad 16 lat pracuje przy dostarczaniu rozwiązań dla klientów wykorzystując do tego celu technologie firmy Microsoft. Karierę rozpoczął od stanowiska programisty, po zdobyciu doświadczenia koordynował działania zespołów programistycznych. Obecnie od 5 lat buduje Cyfrowe Miejsca Pracy oparte o chmurę Microsoft, doradzając w zakresie wdrożeń bezpośrednio angażując się w działania adopcyjne. Absolwent Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej, interesuje się zagadnieniami z obszaru użyteczności i działaniami angażującymi pracowników.
Liliana Strupp
Dyrektorka Legal & Public Affairs grupy spółek Randstad w PolsceLiliana Strupp jest radcą prawnym, ukończyła prawo na Uniwersytecie Łódzkim oraz aplikację radcowską w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Łodzi. W ramach pracy zawodowej pełni funkcję Dyrektora Legal & Public Affairs grupy spółek Randstad w Polsce; jest także wiceprezesem zarządu Polskiego Forum HR. Specjalizuje się w prawie cywilnym oraz prawie pracy. W ramach grupy roboczej w Konfederacji Lewiatan uczestniczyła aktywnie w procesie kształtowania regulacji dotyczącej pracy zdalnej w Polsce. Prelegentka i uczestniczka wielu konferencji i webinariów dotyczących tematów z zakresu prawa pracy oraz rynku pracy.
Radosław Choczaj
Business Development Manager2. Manager ds. rozwoju biznesu z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży IT, reprezentuje ekspercką firmę Clouds on Mars, która łączy ze sobą wysokie umiejętności biznesowe i analityczne. Zdobywał doświadczenie realizując cele biznesowe w branżach: telekomunikacyjnej, technologicznej oraz detalicznej. Absolwent Wyższej Szkoły Ekonomicznej oraz studiów podyplomowych SGH z zakresu „Zastosowanie technologii cloud computingu w modelowaniu biznesowym”. Prywatnie pasjonat nowych technologii, aktywny uczestnik i kibic lokalnych drużyn oraz miłośnik odkrywania dzikich zakątków świata.
Krzysztof Borkowski
Business Development ManagerOd ponad 20-lat dostarcza rozwiązania budujące kulturę danych w oparciu o ludzi i niezbędne technologie. Karierę rozpoczął w obszarze Systemów Informacji Przestrzennej pomagając firmom w transformacji w kierunku organizacji działających w oparciu o dane. Zdobywał doświadczenie pracując z największymi firmami w kraju, zarządzając zespołem i budując sieć partnerską. Przez lata działa z organizacjami z branży infrastruktury, budownictwa i produkcji. Obecnie zaangażowany jest w transformację cyfrową przedsiębiorstw przy wparciu AI oraz wykorzystaniu technologii Microsoft w celu poprawy ich skuteczności i efektywności.
Łukasz Szymula
Doświadczony lider i praktyk biznesu, trener biznesu, mentor i coachPraktyk menadżer, zarządzający międzynarodowym teamem (branża digital marketing i ecommerce) zarządzający największą firmą z obszaru performannce/affilaite marketingu w Polsce i CEE, członek rady nadzorczej Izby Gospodarki Elektronicznej.
Mentor i Opiekun Merytoryczny w największym programie mentoringowym Polsce – Fundacja Liderek Biznesu (2020-2022), mentor w programie mentoringowym - Akademia Przywództwa Liderów Oświaty (od 2020). Zdobywca licznych certyfikatów: Trener Fris Style Myślenia, Reiss Motivation Profile Master, Reiss Motivation Profile PRO Business Master – pierwszy w Polsce, Trener Biznesu, Grupa TROP, Dyplom ukończenia, Trener Competence Game, Coach Praktyk Biznesu, Certyfikat Coachingowy EMCC/ACC.
Współpracował min z: CUK, DPD, Egis Polska, Ernst & Young, Ericsson, GFK Polonia, Grupa TROP, Izba Gospodarki Elektronicznej, Orange, Pfizer, PZU, Philip Morris Polska, Samsung, Teva, Tradedoubler, Wolters Kluwer, Żabka.
Jacek Gwóźdź
Konsultant biznesowy oraz CoachKonsultant biznesowy oraz Coach certyfikowany w amerykańskim Institute for Professional Excellence in Coaching, z wieloletnim doświadczeniem w japońskiej korporacji motoryzacyjnej z listy Fortune Global 500, w tym na stanowisku Prezesa Zarządu i Dyrektora Finansowego.
20 lat doświadczenia zarządczego w czołowej japońskiej spółce motoryzacyjnej Denso, w tym: 9 lat jako CEO i 11 lat jako CFO/Head of Finance (300 MUSD roczne obroty spółki, którą zarządzał jako CEO, 500 pracowników w zarządzanych zakładach, 5 zakładów pod kierownictwem w Polsce i w Serbii).
W ramach działalności Jacek Gwóźdź Business Consulting poprzez kompleksową usługę COMENT (połączenie Consultingu, Coachingu, Mentoringu, Energetycznego przywództwa oraz Treningu i szkoleń) wspiera firmy w doskonaleniu Kultury Organizacyjnej i zwiększaniu konkurencyjności, łącząc wysoką efektywność organizacji z siłą mentalną i dobrostanem jej członków.
Ireneusz Hołowacz
Dyrektor Centrum Rozwoju Aplikacji SD Worx SAP SolutionsStarszy konsultant SAP HR i kierownik projektów z 20-letnim doświadczeniem w pracy z produktami SAP i wieloma pełnymi cyklami życia projektów w wielu sektorach przemysłu. Rola doradcza SAP HCM, reengineering biznesowy, planowanie strategii klienta SAP, projekt koncepcyjny, strategia danych / migracja, autoryzacja, projektowanie i budowa interfejsu, zarządzanie projektami, rozwój i zarządzanie produktem (zarządzanie działem Centrum Rozwoju Aplikacji, koordynowanie zespołu programistów, generowanie wymagań dotyczących produktu; określanie specyfikacji, harmonogramów produkcji, cen), przedsprzedaż i sprzedaż. Specjalizacje się w konfiguracji i wiedzy biznesowej SAP HCM (OM, PA, PD, PT, PY, ESS, MSS, ECM), ABAP, SAP EP, SAP BW, SAP Cloud Platform.
Agenda
redaktorka "MIT Sloan Management Review Polska"
Product Manager / Solution Architect
SD Worx SAP Solutions
Dyrektor Centrum Rozwoju Aplikacji
SD Worx SAP Solutions
Research Scientist w eTutor
Head of Solutions w IT-Dev Sp. z o.o.
Konsultant biznesowy oraz Coach
Business Development Manager
Business Development Manager
CEO ICAS Poland
Dyrektor Grupowe EAP w ICAS Poland
Doświadczony lider i praktyk biznesu, trener biznesu, mentor i coach
HR consultancy manager / strategic relationship manager w Randstad
Dyrektora Legal & Public Affairs grupy spółek Randstad w Polsce
DLA uczestników pakietów PREMIUM i absolwentów ESP i ELP
DLA uczestników pakietów PREMIUM i absolwentów ESP i ELP
Konsultant biznesowy oraz Coach
Partnerzy wydarzenia
Nawiąż z nami współpracę
Jesteś ekspertem albo chcesz zostać partnerem wydarzenia i zaangażować się w jego organizację?
Skontaktuj się z nami: