Redakcja „Harvard Business Review Polska” zapytała sześciu liderów polskich przedsiębiorstw, jakie kluczowe czynniki pozwoliły odnieść im sukces na zagranicznych rynkach. Choć ankietowani przedsiębiorcy prezentowali zupełnie różne sektory produkcyjne i usługowe, to jednak w kilku obszarach ich wypowiedzi pokrywały się i doskonale korespondowały z wynikami badania „Polskie firmy na globalnej scenie”. Według naszych rozmówców, o powodzeniu zagranicznej ekspansji przesądzają: umiejętność pozyskania zaufanych partnerów i pracowników znających i rozumiejących lokalne rynki, innowacyjność oraz zdrowe podstawy biznesu. Rozmawiały: Joanna Socha, Marta Pawińska, Magda Chacińska
Premium
Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów
Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!
Wybierz wariant dopasowany do siebie!
Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się
Zostało 96% artykułu.
Materiał dostępny tylko dla subskrybentów
Dołącz do subskrybentów i korzystaj z treści Premium!
Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »