Zgodnie z najnowszymi statystykami firmy Radicati Group, która specjalizuje się w badaniach użytkowników Internetu, liczba właścicieli kont poczty elektronicznej na świecie wynosi niecałe 4 miliardy, natomiast liczba profili na portalach społecznościowych to prawie 3 miliardy. Ta mnogość technologii komunikacyjnych powoduje, że organizacje przechodzą rewolucyjną przemianę w sposobie pracy. Jeszcze dekadę temu bezpośrednie spotkania stanowiły podstawę interakcji pomiędzy pracownikami a menedżerami. Obecnie ta forma komunikacji coraz częściej jest tylko uzupełnieniem wymiany informacji drogą elektroniczną.
Premium
Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów
Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!
Wybierz wariant dopasowany do siebie!
Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się
Społecznościowa komunikacja wewnętrzna
Premium
· · 5 min
Zostało 92% artykułu.
Materiał dostępny tylko dla subskrybentów
Dołącz do subskrybentów i korzystaj z treści Premium!
Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »