Według badania IBM, ponad 70% CEO postrzega technologię i procesy z nią związane jako elementy, które w perspektywie 3‑5 lat będą miały kluczowe znaczenie dla ich organizacji. Wśród badanych z Europy Środkowo‑Wschodniej technologie zanotowały największy wzrost znaczenia w ciągu ostatnich dwóch lat. Znaczenie technologii wynika z możliwości, jakie oferuje w trzech kluczowych obszarach w budowaniu wartości firmy: kapitale ludzkim, relacjach z klientami oraz innowacjach w zakresie produktów i usług.
Premium
Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów
Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!
Wybierz wariant dopasowany do siebie!
Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się
·
3 min
Agenda CEO: technologia jako narzędzie zmian
Premium
· · 3 min
Zostało 90% artykułu.
Materiał dostępny tylko dla subskrybentów
Dołącz do subskrybentów i korzystaj z treści Premium!
Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »