Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Strategiczna karta wyników: co się zmieniło po 15 latach

Premium

· · 10 min
Strategiczna karta wyników: co się zmieniło po 15 latach

Z prof. Robertem S. Kaplanem na temat ewolucji strategicznej karty wyników, jej przyszłości i najważniejszych wyzwań zarządczych towarzyszących wdrażaniu tego narzędzia rozmawia Andrzej Łokaj

Zostało 98% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Robert E. Kaplan

Robert E. Kaplan jest głównym partnerem w firmie Kaplan DeVries z centralą w Greenboro, w Karolinie Północnej, doradzającym menedżerom wysokiego szczebla w sprawach przywództwa.

Andrzej Łokaj

Andrzej Łokaj jest redaktorem w Harvard Business Review Polska.

Polecane artykuły