Michał Gadziejski nie będzie w stanie zrewolucjonizować struktur sprzedaży AEiS Group, jeśli nie zadba o relacje działu sprzedaży z pozostałymi komórkami w firmie. Zresztą to wie, przecież krytykuje pracowników za zaniedbanie weryfikacji zamówienia, a szefowi kontroli przypomina o tym, że „jakość produktu i satysfakcja klientów leżą w interesie wszystkich”. Aby o ten interes wszystkich zadbać, trzeba nadrobić zaległości w zakresie precyzyjnego rozdzielania zadań, a przedtem wyznaczania celów, tworzenia strategii firmy oraz spójnej z nią strategii sprzedaży. W każdej organizacji istnieją odrębne jednostki oraz zespoły, których cele organizacyjne mogą się od siebie różnić. Niestety, taka sytuacja prowadzi do konfliktu interesów.
...
Przeczytaj kolejny komentarz »
Sylwia Biegańska: Cyfryzacja firmy to również zmierzenie się z zagrożeniem, jakim jest cyberterroryzm
Przedstawiona historia ukazuje przypadek firmy z 20-letnim dorobkiem na rynku polskim, która w sposób naturalny szuka kolejnych rynków zbytu, ale nie do końca wie, jak się do tego zabrać.