Celem fuzji czy przejęcia prawie zawsze jest uzyskanie docelowych efektów ekonomicznych w postaci wyższych przychodów, niższych kosztów operacyjnych czy też redukcji nakładów inwestycyjnych. Pod tym kątem planowany jest docelowy model operacyjny przyszłej organizacji, jak również integracja łączących się firm. Doświadczenie KPMG pokazuje, ze zazwyczaj główną przyczyną porażki biznesowej fuzji jest brak zaangażowania liderów i pracowników w „scalenie” przedsiębiorstw.
Premium
Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów
Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!
Wybierz wariant dopasowany do siebie!
Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się
·
2 min
Bez zaangażowania menedżerów żadna fuzja nie spełni oczekiwań
Premium
· · 2 min
Zostało 87% artykułu.
Materiał dostępny tylko dla subskrybentów
Dołącz do subskrybentów i korzystaj z treści Premium!
Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »