Aby wyróżnić swoje produkty na tle bardzo podobnych wyrobów konkurencji, polskie firmy coraz mocniej stawiają na budowanie psychicznej więzi z konsumentem wokół wspólnych wartości. Angażują się więc w różnorodne działania społeczne, wspierają wydarzenia kulturalne i sponsorują imprezy sportowe. Niestety, klienci nie zawsze pozytywnie oceniają motywy, jakimi kierują się firmy. Jak pokazują badania, Polacy uważają, że znacznie większe korzyści z działań prospołecznych odnoszą same firmy niż społeczeństwo.
Premium
Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów
Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!
Wybierz wariant dopasowany do siebie!
Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się
·
2 min
Dla własnych korzyści czy na rzecz społeczeństwa
Premium
· · 2 min
Zostało 83% artykułu.
Materiał dostępny tylko dla subskrybentów
Dołącz do subskrybentów i korzystaj z treści Premium!
Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »