Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Klienci przejmują stery w firmach

Premium

· · 4 min
Klienci przejmują stery w firmach

Jak wynika z badań globalnych IBM C‑suite Study 2013, ponad połowa menedżerów uważa, że klienci mają duży wpływ na ich firmy. Niektóre z najbardziej zaawansowanych organizacji tworzą zespoły doradcze złożone z klientów, aby uzyskać opinie na temat swoich działań strategicznych. Mniej niż połowa polskich menedżerów przewiduje zmiany w traktowaniu klientów na sposób bardziej indywidualny oraz zwiększenie otwartości organizacji.

Zostało 92% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Władysław Szwoch

Dyrektor IBM Global Business Services na Polskę i kraje bałtyckie.

Polecane artykuły