Jak wynika z badań globalnych IBM C‑suite Study 2013, ponad połowa menedżerów uważa, że klienci mają duży wpływ na ich firmy. Niektóre z najbardziej zaawansowanych organizacji tworzą zespoły doradcze złożone z klientów, aby uzyskać opinie na temat swoich działań strategicznych. Mniej niż połowa polskich menedżerów przewiduje zmiany w traktowaniu klientów na sposób bardziej indywidualny oraz zwiększenie otwartości organizacji.
Premium
Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów
Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!
Wybierz wariant dopasowany do siebie!
Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się
·
4 min
Klienci przejmują stery w firmach
Premium
· · 4 min
Zostało 92% artykułu.
Materiał dostępny tylko dla subskrybentów
Dołącz do subskrybentów i korzystaj z treści Premium!
Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »