Outsourcing wierzytelności cieszy się niesłabnącą popularnością, ponieważ organizacje z różnych względów zadanie odzyskania swoich należności wolą zlecić firmom zewnętrznym. Nic dziwnego, że panuje u nas bardzo silna konkurencja. Poziom skuteczności wśród firm działających na polskim rynku jest bardzo wysoki, ponadto narzędzia, takie jak: zaawansowane systemy call center, automatyzacja komunikacji elektronicznej, systemy scoringowe czy implementowanie różnego rodzaju odmian metodologii lean management, są szeroko znane i stosowane. Prawdziwym wyzwaniem nie jest już dalsze podnoszenie jakości usług, ale wykreowanie dodatkowej wartości dla kontrahenta. Celem EOS KSI Polska nie jest jedynie stworzenie doskonałej operacyjnie maszynki windykacyjnej, realizującej wysokie odzyski i nieprzysparzającej naszym klientom problemów reklamacyjnych. Jako dostawca wielowymiarowych usług finansowych spoglądamy przez pryzmat innowacyjności nie tylko w kontekście używanych technologii, ale również stawiamy sobie cele, dzięki którym nasi klienci mogą spokojnie funkcjonować – włączając w to zarówno duże, jak i średnie przedsiębiorstwa.
Premium
Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów
Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!
Wybierz wariant dopasowany do siebie!
Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się
Zostało 72% artykułu.
Materiał dostępny tylko dla subskrybentów
Dołącz do subskrybentów i korzystaj z treści Premium!
Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »