Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Konferencja 3D na zdrowie

Premium

· · 3 min
Konferencja 3D na zdrowie

Aby zwrócić uwagę klientów na pojawiające się na rynku nowe produkty i usługi, firmy oraz agencje zajmujące się organizacją wydarzeń promocyjnych sięgają po coraz bardziej wyszukane narzędzia.

Agencje eventowe podejmują się organizacji skomplikowanych logistycznie i technologicznie, ale także niezwykle efektownych, wydarzeń. Celem jest przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów. Jedną z firm posiadających doświadczenie w tym zakresie jest agencja Open‑Up, która w czerwcu 2016 roku podjęła się organizacji jednego ze sztandarowych projektów firmy farmaceutycznej USP Zdrowie. Inicjatorom wydarzenia zależało na zaprezentowaniu nowej marki Inovox Express – innowacyjnego leku OTC na ból gardła, który w sprzedaży detalicznej pojawi się jesienią tego roku.

Rynek farmaceutyczny w Polsce nieustannie rośnie, ale zaistnienie na nim z nowym produktem leczniczym nie należy do najłatwiejszych zadań. USP Zdrowie, wprowadzając kolejne nowości, bardzo mocno zwraca uwagę na aspekt edukacyjny. Biorąc pod uwagę strategię firmy oraz czynniki rynkowe, została podjęta decyzja, że najskuteczniejszym narzędziem pozwalającym zaprezentować nową markę w trudnym otoczeniu biznesowym będzie organizacja edukacyjno‑biznesowej, merytorycznej konferencji skierowanej do farmaceutów. Organizatorzy chcieli przekazać sporo informacji na temat nowych rozwiązań na ból gardła, dlatego zależało im na utrzymaniu koncentracji wszystkich uczestników na bardzo wysokim poziomie.

Zostało 71% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »