Aż 95%Polaków korzysta z przynajmniej jednego kanału online, by zdobyć informacje na temat produktów i usług oferowanych przez firmy. Polscy konsumenci najczęściej poszukują informacji zakupowych poprzez marketing szeptany, w sklepach tradycyjnych i internetowych, na stronach korporacyjnych i specjalistycznych, w prasie oraz w mediach społecznościowych. Tymczasem wiele firm wciąż nie potrafi właściwie komunikować się za pośrednictwem tych kanałów. W efekcie, jak pokazują wyniki badania Accenture Global Consumer Pulse Survey 2013, narażają się na utratę zaufania klientów.
Premium
Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów
Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!
Wybierz wariant dopasowany do siebie!
Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się
·
3 min
Polskie firmy nie są przygotowane na e-klienta
Premium
· · 3 min
Zostało 85% artykułu.
Materiał dostępny tylko dla subskrybentów
Dołącz do subskrybentów i korzystaj z treści Premium!
Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »