Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Punkt widzenia dostawcy: Piotr Marzec, Google DoubleClick

Premium

· · 2 min

Idea zakupu programatycznego oferuje niespotykaną dotąd elastyczność zarówno dostawcom usług, jak i klientom. Efektywne korzystanie z tego rozwiązania wymaga sprawnie działających działów mediowych i odpowiedniej technologii, bez których osiągnięcie świetnych wyników może okazać się nie lada wyzwaniem.

Pojawienie się i upowszechnienie idei Programmatic niesie ze sobą spore zmiany na rynku reklamy internetowej. Uczestnicząc w powstaniu i rozwoju tej technologii, w DoubleClick postrzegamy tę metodę jako po prostu nową opcję automatycznego zakupu reklamy, jak na przykład Google AdWords. Jednak dla podmiotów działających na rynku reklamy internetowej obszar ten może być zarówno szansą, jak i zagrożeniem. Z szansy tej korzysta już sporo firm, stosując narzędzia, takie jak platformy DSP, które w odróżnieniu od Google AdWords czy Facebooka pozwalają dotrzeć do olbrzymiej ilości dodatkowej powierzchni reklamowej pochodzącej od zupełnie innych wydawców...

Zostało 76% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »