Co istotnego wydarzyło się na rynku reklamy internetowej w 2018 roku? Jakie zmiany czekają wszystkich przedsiębiorców, dla których internet stanowi istotny element prowadzonego przez nich biznesu?
Transformacja cyfrowa w marketingu i reklamie przybiera na sile i chyba bardziej na miejscu jest nazywanie jej dziś rewolucją cyfrową. Co chwila pojawiają się nowe zjawiska i trendy, nowe możliwości, nowe rozwiązania i narzędzia, co wpływa na coraz większą złożoność rynku oraz dynamikę zmian. Jeszcze kilka lat temu nikt nie wspominał o blockchain i możliwości wykorzystania tej technologii w reklamie interaktywnej, technologie oparte o głos były co najwyżej ciekawym gadżetem, a cały rynek e‑sportu i gier on‑line mógł wydawać się mało interesującym z punktu widzenia reklamodawcy. Obecnie wspomniane wyżej przykłady wpisują się w główny nurt wydarzeń, a to tylko nieznaczna część całego złożonego i dynamicznego rynku cyfrowej komunikacji marketingowej i reklamy interaktywnej.
Jak zatem poruszać się w przestrzeni cyfrowej? Odpowiedź jest chyba tylko jedna – edukacja. Jako przedsiębiorcy musimy się nieustannie uczyć, poznawać nowe technologie, narzędzia, rozumieć nie tylko możliwości dnia dzisiejszego, ale również te, które za chwilę przyniesie nam jutro.
Z raportu dowiesz się m.in.:
Jak planować kampanie reklamowe online, by przynosiły one oczekiwane efekty?
Na co postawić, a z czego zrezygnować?
Czego oczekują dzisiejsi internauci – potencjalni klienci?
Jak z sukcesem sprzedawać w sieci?
Z jakimi wyzwaniami przyjdzie się każdemu zmierzyć w przyszłym roku?.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Kliknij i pobierz raport »