Marta Lenkiewicz
Redaktorka ICAN Institute.
Zarządzasz działem sprzedaży? Najprawdopodobniej twój zespół pracuje o wiele za dużo
Coraz częściej liczba wykonanych telefonów, wysłanych maili czy odbytych spotkań nie przekłada się na efekty w postaci domkniętych transakcji.
„Biznesowe lustro”, czyli partnerskie współtworzenie przyszłości firmy
Potrzebujesz kogoś, kto obiektywnie oceni procesy zachodzące w twojej firmie? Zależy ci, aby twoi pracownicy byli aktywnymi uczestnikami tej dyskusji? Poznaj historię firmy Haxel Events & Incentive.
Jak nie popełniać błędów rekrutacyjnych?
Niełatwo jest znaleźć zaangażowanego pracownika, równie trudno zatrzymać go w miejscu pracy. Co zrobić, by ten proces był bardziej efektywny?
Maszyna kontra człowiek – dlaczego szukając nowych klientów, warto zaufać tej pierwszej?
Lekarz powinien leczyć ludzi, architekt projektować domy, a reklamy ich usług robić się same – to często powtarzane zdanie stało się mottem projektu FastTony.es.
Raport IAB: perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce 2018
Co istotnego wydarzyło się na rynku reklamy internetowej w 2018 roku? Pobierz raport IAB Polska.
Od coworkingu nie ma odwrotu
Rosnąca popularność przestrzeni coworkingowych to jeden z bardziej widocznych trendów mijającego roku w branży nieruchomości biurowych.
Co, jak, kiedy: nowe technologie w MŚP
Coraz więcej polskich firm wykorzystuje najnowsze rozwiązania technologiczne, by szybciej i skuteczniej się rozwijać. W związku z tym, rola IT w prowadzeniu biznesu ciągle rośnie.
Jak zaplanować dalszy rozwój kariery i sięgnąć po stanowisko menedżerskie?
Masz duże ambicje i nie chcesz przez kolejne lata pracować nad tymi samym projektami? Myślisz o osobistym rozwoju, ale nie wiesz, jak – krok po kroku – zaplanować swoją dalszą ścieżkę zawodową? Obejrzyj webinarium i skorzystaj z cennych rad dr. Witolda Jankowskiego.
Anna Szmilewska: boiska, hotele i zwierzęta w firmie, czyli odpowiedź deweloperów na potrzeby klientów
Jak budować zaangażowanie wśród pracowników? Które z motywatorów są skuteczne, a których efektywność równa się niemal zeru?
HR w parze z biznesem
Jednym z komentarzy pojawiających się pod adresem działów HR jest zbyt wolny ich rozwój w stosunku do podejmowanych przez firmy działań biznesowych. Co powinny zrobić, by ta współpraca była bardziej efektywna?
RODO: przygotowania pracodawców na ostatniej prostej
Jak wynika z badania „RODO w rekrutacji” zrealizowanego przez eRecruiter, 9 na 10 pracodawców uważa, że nowe regulacje będą wymagały większego zaangażowania działów HR.
Mark Roberge: sprzedaż to nie magia, można ją skodyfikować
W ciągu 7 lat jego firmie udało się przekroczyć próg 100 mln dol. szacowanych rocznych przychodów i zdobyć 10 tys. klientów w 60 krajach. Czy sukces HubSpota jest możliwy do powtórzenia?
Menedżerskie wyzwania na 2018 rok
Czy jesteś dobrym i skutecznym menedżerem? Sprawdź to, korzystając z cennych wskazówek executive coacha, Katarzyny Głowackiej-Stewart.
Od kadrowca do HR Business Partnera
Rola dyrektora działu personalnego uległa diametralnej zmianie. Specjalizacja i podział na twardy i miękki HR uległy zatarciu. Dziś liczy się interdyscyplinarność - wiedza i doświadczenie z różnych dziedzin.
Sztuka jest nieśmiertelna
Twierdzi, że ma dwa serca: jedno należy do biznesmena, drugie do archeologa. Poznaj dr. Matthiasa Renzema --- kolekcjonera sztuki starożytnej i właściciela galerii Prima Porta Antiquities.
Raport IAB: perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce 2017
Internet 2018. Już dziś przygotuj się na przyszłoroczne zmiany! Pobierz raport IAB Polska.
Konkursy – skuteczny pomysł na zmotywowanie zespołu handlowców
Poznaj praktyki, które pozwolą ci zachęcić swoich sprzedawców do większej aktywności i skorygować popełniane przez nich błędy.
3 rady, jak uniknąć błędów w zarządzaniu sprzedażą
Początki na stanowisku menedżera sprzedaży bywają trudne. Tu nie wystarczy znajomość sprzedaży. Do zarządzania każdym zespołem, również sprzedażowym, niezbędne są umiejętności przywódcze. Zanim je zdobędziesz, postaraj się nie popełniać klasycznych błędów.
5 wskazówek, dzięki którym przekonasz klienta do swojej oferty
W jaki sposób wzbudzisz zainteresowanie klienta? Jak przekonasz go do swojej oferty?
Adam Targowski: nowoczesny biurowiec musi wpisywać się w otaczającą przestrzeń
Coraz więcej biurowców tworzonych jest zgodnie z ideą placemakingu.