Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Rozwiązania logistyczne szyte na miarę

Premium

· · 4 min
Rozwiązania logistyczne szyte na miarę

O trendach na rynku logistycznym i sposobach na zdobycie przewagi konkurencyjnej opowiada Teodor Kula, dyrektor zarządzający ESA logistika.

Partnerem materiału jest ESA logistika.

Z jakimi wyzwaniami wiązało się wejście na polski rynek firmy logistycznej z siedzibą w Czechach i z japońskim kapitałem?

Początki naszej działalności w Polsce to rok 2009, tuż po załamaniu gospodarczym. Choć w naszym kraju skutki kryzysu nie były bardzo odczuwalne, to inne państwa Unii Europejskiej z trudem przeszły przez ten okres, co dla naszego przedsiębiorstwa – ze względu na działalność międzynarodową – nie było najkorzystniejszą sytuacją. Z drugiej strony branża FMCG, uzależniona od usług spedycyjnych, jest zwykle odporna na wszelkie kryzysy, co nam pomagało.

...

Zostało 76% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »