Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Wymiana informacji wymaga zaufania

Premium

· · 1 min
Wymiana informacji wymaga zaufania

W gospodarce opartej na wiedzy i informacji, w której niezależne przedsiębiorstwa łączą się w sieci o zasięgu globalnym, czynnikiem o fundamentalnym znaczeniu staje się zaufanie, rozumiane nie tylko jako kategoria etyczna, ale także ekonomiczna.

Ten tekst jest komentarzem eksperta. Przeczytaj tekst główny: »

Przezroczysta korporacja 

Antoni Bielewicz PL, Krzysztof Piątek

W poszukiwaniu innowacji i przewagi konkurencyjnej korporacje coraz silniej angażują się we współpracę ze swoimi klientami i partnerami biznesowymi. 

Bez wątpienia otwarcie się informacyjne firmy na partnerów poprawia efektywność realizowanych wspólnie procesów biznesowych i sprzyja innowacyjności. Partner patrzący z zewnątrz na procesy, produkty i usługi danego przedsiębiorstwa, nieuwarunkowany jego wewnętrznymi procedurami, mający inne doświadczenie i wiedzę łatwiej dostrzeże możliwości wprowadzenia w nim nowości. Jeśli takich partnerów, czyli potencjalnych innowatorów, jest bardzo dużo, a dzięki internetowi może tak być, to szanse na dokonywanie stałego, a nie jednorazowego postępu są znaczne.

To, na ile dane przedsiębiorstwo otworzy się informacyjnie przed swoimi partnerami, zależy od pokładanego w nich zaufania – od przekonania, że uzyskaną wiedzę wykorzystają dla jego dobra, a nie przeciwko niemu. Istotą i motorem napędowym nowoczesnej gospodarki pozostaje niezmiennie konkurencja.

Zostało 21% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »