W 2009 roku operator turystyczny TUI Poland ze sprzedażą na poziomie 279 mln zł był drugim graczem na polskim rynku i przynosił straty. W ubiegłym roku sprzedaż TUI osiągnęła 570 mln zł, a firma wyszła na plus, notując 3 mln zł zysku. Marek Andryszak, prezes polskiego oddziału TUI, wraz ze swoimi menedżerami zmienił podejście do sprzedaży – połączył sprzedaż w tradycyjnych i internetowych kanałach, dzięki czemu firma odnotowała wzrost.
Premium
Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów
Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!
Wybierz wariant dopasowany do siebie!
Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się
Zostało 96% artykułu.
Materiał dostępny tylko dla subskrybentów
Dołącz do subskrybentów i korzystaj z treści Premium!
Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »