Świętuj z nami premierę nowego, jedenastego już wydania „ICAN Management Review” i dowiedz się, dlaczego cyfrowa transformacja marketingu jest w twoim interesie, niezależnie od tego, czym się zajmujesz na co dzień w firmie!
Marketing ma coraz większy wpływ na wyniki przedsiębiorstw, przez co znajduje się pod niewyobrażalną presją. Rewolucja technologiczna i demograficzna zmuszają CMO do silnej transformacji i zwiększenia tempa działań. Podczas gdy szefowie marketingu są zadowoleni z efektów wprowadzanych zmian, właściciele, prezesi firm oraz dyrektorzy finansowi kręcą nosami. „Chcemy więcej i szybciej” – sugerują. Dzięki naszym badaniom wiemy, jak wiedzie droga do prawdziwie skutecznego marketingu na miarę XXI wieku.
Spotkajmy się na Facebooku lub LinkedInie, by porozmawiać o tym, jak twoja firma może skutecznie docierać do klientów, pozyskiwać ich i zwiększać ich lojalność.
Z okazji premiery naszego magazynu redaktorzy „ICAN Management Review” oraz dyrektor ICAN Research przedstawią najważniejsze wnioski z badania dotyczącego kondycji działów marketingu w polskich firmach. Potem zaproszą do dyskusji w gronie praktyków, którzy podzielą się swoimi spostrzeżeniami i sprawdzonymi poradami.
Dowiesz się:
Jak działania marketingowe w dobie pandemii oceniają CMO, CEO, CFO – co ich łączy, co ich dzieli?
Na czym polega nowa rola marketingu i co zrobić, by jej sprostać, nie przepalając budżetu na eksplorowanie nieznanego?
Jak uniknąć kosztownych błędów przy cyfryzacji marketingu, które mogą na długo zamknąć drogę do serc i portfeli klientów?
Co najbardziej utrudnia pracę marketerów i dlaczego nie jest to wcale za mały budżet na działania?
Jakie są sekrety skutecznej współpracy różnych działów z marketingiem, dzięki którym łatwiej osiągnąć efekty biznesowe?
Dlaczego bez zaangażowania prezesa marketing nie zrobi milowego kroku naprzód?
Udział wezmą:
Joanna Koprowska, redaktorka „ICAN Management Review” i „MIT Sloan Management Review Polska”
Agata Krawiec‑Rokita, General Manager CEE, DELVE
Paweł Kubisiak, Editor‑at‑large „ICAN Management Review”
Mariusz Smoliński, dyrektor działu badań i analiz rynkowych ICAN Research
Mateusz Sobieraj, założyciel i prezes agencji digital marketingu ad‑Cookie
Alina Sztoch, współzałożycielka i dyrektorka marketingu, Kubota