Firmy decydujące się na wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych czeka wiele wyzwań – jednym z nich jest elektroniczna identyfikacja klienta.
Usługi zaufania oraz identyfikacji elektronicznej są istotnym elementem transformacji cyfrowej. Firmy decydujące się na wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych czeka wiele wyzwań – jednym z nich jest elektroniczna identyfikacja klienta. W ostatnich miesiącach nastąpił intensywny rozwój narzędzi ułatwiających ten proces, a przedsiębiorstwa decydowały się na rozwiązania, które umożliwiły zdalną komunikację z klientem i zawieranie umów oraz świadczenie usług online, bez konieczności bezpośredniego kontaktu.
KIR (Krajowa Izba Rozliczeniowa), technologiczny integrator oferujący rozwiązania wspierające budowę cyfrowej gospodarki, opracował uniwersalną i bezpieczną usługę zdalnego potwierdzania tożsamości, która opiera się na bankowości elektronicznej – mojeID. Dzięki niej zarządzający firmami oszczędzają czas, dbają o bezpieczeństwo swojej firmy, a przede wszystkim skutecznie rozwijają świadczenie swoich usług online.
W jaki sposób usługa mojeID wpływa na rozwój biznesu:
Czym jest usługa mojeID i jak wpływa na biznes?
Jakie korzyści wynikają z wdrożenia mojeID?
Jakie doświadczenia z tą usługą mają firmy Generali Investments TFI, Play oraz Ultimo?
W jakich sektorach biznesu mojeID sprawdza się najlepiej?
Na te pytania odpowiedzieliśmy w trakcie webinarium z udziałem ekspertów:
W webinarium wzięli udział:
Damian Bednarski, Head of Unsecured Collection w Ultimo S.A.
Kamil Sierputowski, zastępca dyrektora w Departamencie Middle Office Center w Generali Investments TFI
Piotr Tomasik, dyrektor Biura Sprzedaży Centralnej w KIR
Piotr Wichowski, dyrektor Linii biznesowej usługi identyfikacji w KIR
Przemysław Zaborowski, Head of Customer Credit Risk and Telco Fraud w Play
Partnerem webinarium był KIR.