
Joanna Malinowska-Parzydło
CEO w Personal Brand Institute, autorka bloga Jesteś Marką.
Piękne myśli prezesa
To, co często różni liderom firm krajowych i zagranicznych, to umiejętność wygłaszania pięknych, mądrych, wartościowych i porywających wystąpień w miejsce korpogadek.
Firmy tracą klientów przez nieprzyjazną rekrutację
Profesjonalnie i przyjaźnie prowadzona rekrutacja przekłada się na działalność biznesową i wyniki sprzedażowe przedsiębiorstwa.
Joanna Malinowska-Parzydło: HR - marka na złe i dobre czasy
Postrzeganie działu personalnego w firmie jest silnie skorelowane z trendami wpływającymi na rynek pracy.
Szef społecznie (nie)odpowiedzialny
Koszty zaniedbania kultury organizacji mogą być ogromne.
W co wierzy korpomodel, czyli 10 największych firmowych mitów
Co jest kluczowe dla rozwoju firmy, ale o czym się nie mówi?
Firmowe archiwum X i klauzula najwyższej poufności
Na wątek klauzuli wpadłam w trakcie pisania tekstu o korpomodelu – "Samotność krótkodystansowca". Postanowiłam do niego wrócić, ponieważ jest ściśle związany z jakością kultury i wartościami, które tworzą tożsamość organizacji.
Szef to ważna osoba
Nie będę dziś pisać o biznesowych VIP‑ach ani o ludziach, którym wydaje się, że są ważni dlatego, że tytułują się menedżerami – zaś w pakiecie z tym stanowiskiem otrzymali duże biurko, oddzielny gabinet, lepszy monitor, budżet, asystentkę, auto służbowe z kartą paliwową i tym podobne zewnętrzne oznaki władzy i prestiżu.
Jak żyć z korpomodelem?
Miałam nie pisać poradników, jednak na mojej drodze stanął… Mordor. W pierwszej chwili chciałam oddać się w opiekę jakiejś istocie wyższej (biorąc pod uwagę powagę sytuacji, najlepiej Gandalfowi), ale przy bliższym poznaniu doszłam do wniosku, że akurat ten Mordor z Domaniewskiej trzyma w karbach ludzki rozsądek. Ugięłam się i po prostu go polubiłam.
Zarządzanie przez spacerowanie
Czy kiedyś zastanawialiście się nad zorganizowaniem spotkania z pracownikiem lub klientem w parku?
"Niewyraźni rycerze" polskiego biznesu
Mówiliśmy o wyblakłych damach i sytuacjach, w których dają się okradać z charakteru i wyrazistości. A jak wyglądają współcześni rycerze polskiego biznesu?