
Aleksandra Ślifirska
Strateg komunikacji, ekspert zarządzania marką osobistą, trenerka ICAN Institute. Prowadzi zajęcia w ramach programu Personal Leadership Academy.
Jak budować markę osobistą podczas zmiany strategii biznesowej i zwolnień?
Z powodu pandemii koronawirusa Airbnb zwolnił około 25% załogi. Na oficjalnej stronie spółki Brian Chesky, dyrektor i współzałożyciel firmy, opublikował list do tych, którzy zostali zwolnieni i do tych, którzy pozostali w firmie. Ten tekst może być kodeksem marki osobistej liderów, którzy stoją przed koniecznością komunikowania trudnych decyzji.
Jak komunikować pracownikom trudne decyzje w związku z koronawirusem?
Z każdym kolejnym dniem przybywa firm, w których liderzy stają przed koniecznością informowania o decyzjach dotykających w bezpośredni sposób pracowników. Jak w dzisiejszej sytuacji mówić o tym, co nieuniknione, nie zapominając o przyszłości?
Komunikacja lidera w czasie pandemii. Jak nie stracić reputacji?
Pojawienie się Covid-19 sprawiło, że liderzy muszą każdego dnia podejmować trudne decyzje związane z ochroną pracowników, a jednocześnie – jak nigdy wcześniej – dbać o biznes. Na to, czy w tych niepewnych czasach nie utracisz reputacji, wpłyną nie tylko twoje decyzje, ale też sposób, w jaki je przedstawisz.