Andrzej Jacaszek
Dyrektor zarządzający ICAN Institute, wydawcy „MIT Sloan Management Review Polska” i „ICAN Management Review”.
Kategorie
Dość reklam!
Już chyba głupszej reklamy wymyślić nie mogli – wzdychamy jakże często, gorączkowo szukając pilota, by przełączyć telewizor na inny kanał lub choćby pozbawić go dźwięku.
Zyskowne doświadczenia klientów
PREMIUM
Jak za pomocą CEM skutecznie zwiększyć sprzedaż i budować wartość dla klientów?
Skuteczny marketing na platformach społecznościowych
PREMIUM
Niewiele firm rzeczywiście wie, jak dotrzeć do potencjalnych klientów w środowisku serwisów społecznościowych – jak promować produkty i usługi czy wreszcie jak zwiększyć sprzedaż.
Poprawić obsługę klienta i jednocześnie zwiększyć zyski
PREMIUM
Kluczem do satysfakcji klientów, a z czasem – ich lojalności, jest odpowiedni kontakt. Sęk w tym, że poprawa jakości obsługi klienta nie jest ani prosta, ani tania.