
Piotr Kwiatkowski
Redaktor ICAN Institute.
Informacja zarządcza w MŚP – niewykorzystany potencjał
Poznaj rozwiązania Business Intelligence, które pozwalają małym i średnim przedsiębiorstwom generować profesjonalne raporty bez potrzeby angażowania zewnętrznych firm eksperckich.
Marketing, sprzedaż i obsługa klienta nastawione na dane
25 maja zaczną obowiązywać nowe przepisy o ochronie danych osobowych. Większość firm wciąż nie dostosowała swojej działalności do wymagań prawnych. Czy firmy stać na takie ryzyko?
Informatyzacja przedsiębiorstw kierunki i trendy
Różny poziom implementacji systemów IT rodzi w poszczególnych firmach inne wyzwania, w różny sposób wpływa na pozycję konkurencyjną. Jak organizacje korzystają z rozwiązań informatycznych?
Jak oszczędzać energię i monitorować procesy
Poznaj wpływ zużycia energii na koszty funkcjonowania firmy. Jakie są możliwości poprawiania efektywności energetycznej w organizacjach?
Technologie zmieniają firmy
O tym, jakie wyzwania i jakie korzyści przynosi firmom transformacja cyfrowa mówi Krzysztof Jonak, Poland Country Manager w Intelu.
Technologie mobilne – rosnący potencjał
W ciągu ostatnich kilkunastu lat technologie mobilne stały się głównym czynnikiem wzrostu. Ponadto gruntownie zmieniają styl życia milionów ludzi na Ziemi.
Rosnące zachmurzenie
Mimo, że pracownicy polskich małych i średnich przedsiębiorstw dostrzegają potencjał rozwiązań z obszaru chmury obliczeniowej, wciąż korzystają z nich rzadziej niż ich koledzy z innych krajów europejskich.
Katalog części w chmurze
Inter Cars jest największym w Europie Środkowo‑Wschodniej dystrybutorem części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Aby ułatwić dostęp do produktów ze swojej oferty, firma postanowiła zainwestować w chmurę obliczeniową.
Duże zbiory danych - duże zyski
Z danych ONZ wynika, że w rozmaitych środowiskach informatycznych na świecie mamy obecnie około 4 zetabajtów danych (tryliardów bajtów). Współczesne firmy w analizie tych przepastnych zbiorów zaczynają dostrzegać szansę na znalezienie potencjalnych korelacji o znaczeniu biznesowym.