
Marta Lenkiewicz
Redaktorka ICAN Institute.
Maszyna kontra człowiek – dlaczego szukając nowych klientów, warto zaufać tej pierwszej?
Lekarz powinien leczyć ludzi, architekt projektować domy, a reklamy ich usług robić się same – to często powtarzane zdanie stało się mottem projektu FastTony.es.
Raport IAB: perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce 2018
Co istotnego wydarzyło się na rynku reklamy internetowej w 2018 roku? Pobierz raport IAB Polska.
Co, jak, kiedy: nowe technologie w MŚP
Coraz więcej polskich firm wykorzystuje najnowsze rozwiązania technologiczne, by szybciej i skuteczniej się rozwijać. W związku z tym, rola IT w prowadzeniu biznesu ciągle rośnie.
RODO: przygotowania pracodawców na ostatniej prostej
Jak wynika z badania „RODO w rekrutacji” zrealizowanego przez eRecruiter, 9 na 10 pracodawców uważa, że nowe regulacje będą wymagały większego zaangażowania działów HR.
Raport IAB: perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce 2017
Internet 2018. Już dziś przygotuj się na przyszłoroczne zmiany! Pobierz raport IAB Polska.
Jak wygląda polski rynek internetowy? [RAPORT]
Raport Strategiczny IAB Polska – Internet 2016/2017 to podsumowanie najważniejszych zagadnień dotyczących branży internetowej, które miały miejsce w 2016 roku i perspektywy rozwojowe na kolejne lata.
Przyszłość reklamy internetowej [RAPORT]
Jak wygląda przyszłość reklamy cyfrowej? Które trendy okażą się kluczowymi zagadnieniami dla branży internetowej? O tym w najnowszym raporcie IAB Polska "Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce".
Raport IAB Polska: Biznes w sieci. Cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości
Specjaliści branży online komentują stopień cyfryzacji polskich firm: bariery, jakie napotykają oraz wyzwania, przed którymi stoją.
Raport strategiczny IAB 2015/2016
Podsumowanie najważniejszych zjawisk, jakie wystąpiły w 2015 roku i szanse rozwojowe na rok 2016.
Raport IAB: Konsumpcja treści online a marketing
Jak tworzyć treści online, które zainteresują użytkowników internetu? Na czym polega content marketing? Zapoznaj się z najnowszym raportem IAB Polska.
Raport IAB: Internet 2014
Wartość wydatków na reklamę online w Polsce w 2014 roku wyniosła 2,6 mld zł, z dynamiką na poziomie 7,2%. Największą dynamiką wykazała się reklama na urządzeniach mobilnych, w mediach społecznościowych oraz wideo online.
Raport IAB: Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce
Paliwem, które napędza rynek komunikacji cyfrowej są użytkownicy sieci, których na świecie jest już około 3 mld. Ich liczba od przełomu millenium zwiększyła się przeszło ośmiokrotnie i wciąż dynamicznie rośnie.
Raport IAB: Wpływ internetu na gospodarkę w Polsce
Internet coraz bardziej wpływa na polską gospodarkę. Jaki są tego przyczyny? Czy ma on zarówno pozytywny, jak i negatywny wpływ? Wszystkie informacje znajdziecie w najnowszym raporcie IAB Polska.