Adam Czarnecki
Doktor nauk ekonomicznych, wiceprezes Instytutu Badawczego ARC Rynek i Opinia oraz wykładowca w Katedrze Rynku i Marketingu SGH.
Kategorie
Podatek od nieruchomości: jak obniżyć koszty stałe firmy?
PREMIUM
Polscy przedsiębiorcy wciąż nie doceniają korzyści, jakie może im przynieść optymalizacja podatku od nieruchomości. Tymczasem ten niezależny od wyników finansowych podatek może być dla firm znaczącym kosztem stałym.
Zagłuszają cię inne reklamy? Przypomnij sobie o product placement
PREMIUM
Ponad 90% polskich firm, które wykorzystały product placement, czyli promowały markę lub produkty w serialach telewizyjnych i filmach, jest zadowolonych z tej formy reklamy.
Corporate governance: zbędny gorset czy szansa na lepsze zarządzanie?
PREMIUM
Jeszcze kilka lat temu nadzór korporacyjny (corporate governance) uważano w świecie biznesu za temat drugorzędny. Dziś jest inaczej.