Bogusława Matuszewska
Wiceprezes zarządu, dyrektorem ds. IT i sprzedaży w firmie Polkomtel.
Wykorzystanie szans związanych z rewolucją mobilną
Rosnąca gama zastosowań urządzeń mobilnych i skala ruchu generowanego przez nie w sieci zaskoczyły wielu operatorów telekomunikacyjnych.
Doświadczenia z rynku amerykańskiego i brytyjskiego pokazują, że występują problemy związane z zatykaniem się sieci ze względu na jej ograniczoną przepustowość.
Agenda HBRP: Liderzy o przyszłości
Redakcja Harvard Business Review Polska zapytała sześciu liderów polskiego biznesu, jakie wyzwania biznesowe uważają za najważniejsze w nadchodzących latach. Odpowiedzi były tak różne, jak różne były sektory reprezentowane przez ankietowanych prezesów - począwszy od orientacji na innowacje, poprzez rozwój szerokopasmowego internetu oraz związanych z tym szans dla technologii mobilnych i personalizacji e‑usług, aż po inwestycje w technologie energooszczędne i zarządzanie zaufaniem i kulturą organizacji.
Kolejny zwrot w sferze IT
Redakcja "Harvard Business Review Polska" zaprosiła do debaty na temat zmian w sferze IT uznanych menedżerów oraz Nicholasa Carra.
Zwrot w sprzedaży: od orientacji na ilość do budowania relacji
Po latach dynamicznego zdobywania rynku telefonii komórkowej i walki o nowych klientów Polkomtel skupił większą uwagę na utrzymaniu dotychczasowych abonentów i pogłębianiu z nimi relacji. Wymagało to głębokich zmian nie tylko w pionie sprzedaży, ale także w całej organizacji.