dr Ewa Łabno-Falęcka
Dyrektor komunikacji i relacji zewnętrznych w Mercedes-Benz Polska
Ewa Łabno-Falęcka: Luksus umiera ostatni
Menedżerowie firmy R.Marcobi mogą zmniejszyć zagrożenie wynikające z cenowych posunięć konkurentów przez wzmocnienie komunikacji i podkreślenie atutów oraz wyróżników marki lub przez wprowadzenie nowej i tańszej submarki.
Więcej klientów czy więcej luksusu? - komentarz 2
Właściciele marki Choco‑Dream mają silne podstawy do wprowadzenia na rynek submarki. To dobry ruch sprzyjający dalszemu rozwojowi firmy, pod warunkiem że nowa marka zachowa status premium.
Mercedes-Benz: lider innowacji od 125 lat
125 lat temu genialni konstruktorzy Karl Benz i Gottlieb Daimler dali początek motoryzacji. Innowacyjność i wizjonerstwo towarzyszą marce Mercedes‑Benz do dziś.
Corporate governance: zbędny gorset czy szansa na lepsze zarządzanie?
Jeszcze kilka lat temu nadzór korporacyjny (corporate governance) uważano w świecie biznesu za temat drugorzędny. Dziś jest inaczej.